Ügyintézés szabadon, az OTP Portálon

Befizetne egészségpénztári számlájára? Megjelölné pénztári kedvezményezettnek családtagjait? Lekötné egészségpénztári egyenlege egy részét? Vagy módosítaná személyes adatát, amit belépéskor adott meg? Mindezt akár a www.otpportalok.hu oldalunkon is megteheti! Összegyűjtöttük a legfontosabb, OTP Portálon is intézhető ügyeket.

Befizetés – otthonról, vagy akár a patikában, sorban állás közben

Pénztári számláját bankkártyával pillanatok alatt feltöltheti:

A feltöltött összeg jóváírása azonnal megtörténik (amennyiben rendelkezik egészségpénztári kártyával), annak 92 százalékát egyből felhasználhatja kártyájával. (Ha a tárgyévi befizetés meghaladta a 100 000 forintot, úgy a további 4 százalékot a könyvelés megtörténtét, az egyenleg frissítését követő 5-7 nap múlva éri el.)

Családtag megjelölése kedvezményezettnek – néhány kattintással

Érdemes megjelölnie közeli hozzátartozóit (pl. gyermekét, élettársát, szüleit) kedvezményezettnek, hiszen így az ő nevükre kiállított – egészségügyi és bizonyos egyéb – számlákat is elszámolhatja egészségpénztári számlája terhére. Több befizetés után pedig több adó-visszatérítést igényelhet.

  • A megjelölés szintén intézhető online, az OTP Portálok oldalon keresztül („Saját adatok / Szolgáltatási kedvezményezettek” menü).

Lekötés – pár perc alatt

Tudta, hogy ha leköti pénztári egyenlegét, vagy annak egy részét 2 évre, úgy visszaigényelheti a lekötött összeg 10 százalékát (a lekötés évében, a befizetés után igényelhető 20% adó-visszatérítésen felül)?
Éljen a lehetőséggel!

  • A lekötést ugyancsak megteheti az OTP Portálok oldalon(„Számlaadatok / Lekötések” menü).
    (Ha szükséges, ugyanitt fel is törheti lekötött egyenlegét.)

Adatmódosítás – egyszerűen

Megváltozott e-mail címe, levelezési címe, vagy telefonszáma?

  • Könnyedén frissítheti ezen elérhetőségeit az OTP Portálok oldalon(„Saját adatok / Személyes adatok”).

Regisztráció a Portálra

A Portálra történő regisztrációval a Pénztár mobil applikációját is használhatja (iOS, Android).

További online ügyintézési lehetőségekről az alábbi oldalunkon tájékozódhat.

Hasonló cikkek


Ha kérdése van, hívja ügyfélszolgálatunkat

Az alábbi időpontokban hívható:
hétfő-péntek7:30-20:00

Elérés átmenetileg

Személyes ügyfélszolgálatunkon szünetel az ügyfélfogadás határozatlan időre. Ügyfélszolgálatos kollégáink jelenleg online és telefonon állnak rendelkezésére:
- telefonon,
- e-mailben,
- vagy chat-en keresztül,
- emellett javasolt az
online ügyintézés.

Kérjük, eredeti számlái benyújtását ütemezze későbbi, járvány utáni időszakra. Egészsége megőrzéséért átmenetileg otthon gyűjtse számláit, és most csak azok másolatát küldje el e-mailben a Pénztárnak (az eredeti példányt a járványhelyzet után juttassa el a Pénztárhoz). Halaszthatatlan vásárlás esetén válassza inkább az egészségpénztári kártyával történő fizetést, hiszen a biztonságosabb fizetés mellett ez esetben a számlát sem kell benyújtania.
(A számlák leadása jelenleg korlátozottan lehetséges:
- számlagyűjtő dobozunkon keresztül, a 1133 Budapest, Váci út 80. alatti OTP Bankfiók nyitvatartási idejében- zárva tartás esetén nem elérhető -, vagy
- postai úton, vagy

- átmenetileg e-mailben és később postán vagy személyesen.)
A Pénztár felkészült és megelőző intézkedéseket vezet be a koronavírussal kapcsolatos helyzet kezelésére. A Pénztár a zavartalan ügymenet biztosítására törekszik.

Köszönjük együttműködését!

Cím:
1133 Budapest, Váci út 80. (OTP Bank fiók)
Levelezési cím:
1369 Budapest 5. Pf. 362
Nyitvatartás:
Hétfő: 7.45-17.00
Kedd-péntek: 7.45-16.00
E-mail cím:
info@otpep.hu
Bankszámlaszám:
11703006-20411440