Ügyintézés szabadon, online

Befizetne egészségpénztári számlájára? Megjelölné pénztári kedvezményezettnek családtagjait? Lekötné egészségpénztári egyenlege egy részét? Vagy módosítaná személyes adatát, amit belépéskor adott meg? Mindezt akár online is megteheti! Összegyűjtöttük a legegyszerűbb, online ügyintézési lehetőségeket.

Befizetés – otthonról, vagy akár a patikában, sorban állás közben

Pénztári számláját bankkártyával pillanatok alatt feltöltheti:

A feltöltött összeg jóváírása azonnal megtörténik (amennyiben rendelkezik egészségpénztári kártyával), annak 92 százalékát egyből felhasználhatja kártyájával. (Ha a tárgyévi befizetés meghaladta a 100 000 forintot, úgy a további 4 százalékot a könyvelés megtörténtét, az egyenleg frissítését követő 5-7 nap múlva éri el.)

Családtag megjelölése kedvezményezettnek – néhány kattintással

Érdemes megjelölnie közeli hozzátartozóit (pl. gyermekét, élettársát, szüleit) kedvezményezettnek, hiszen így az ő nevükre kiállított – egészségügyi és bizonyos egyéb – számlákat is elszámolhatja egészségpénztári számlája terhére. Több befizetés után pedig több adó-visszatérítést igényelhet.

  • A megjelölés szintén intézhető online, az OTP Portálok oldalon keresztül („Saját adatok / Szolgáltatási kedvezményezettek” menü).

Lekötés – pár perc alatt

Tudta, hogy ha leköti pénztári egyenlegét, vagy annak egy részét 2 évre, úgy visszaigényelheti a lekötött összeg 10 százalékát (a lekötés évében, a befizetés után igényelhető 20% adó-visszatérítésen felül)?
Éljen a lehetőséggel!

  • A lekötést ugyancsak megteheti az OTP Portálok oldalon(„Számlaadatok / Lekötések” menü).
    (Ha szükséges, ugyanitt fel is törheti lekötött egyenlegét.)

Adatmódosítás – egyszerűen

Megváltozott e-mail címe, levelezési címe, vagy telefonszáma?

  • Könnyedén frissítheti ezen elérhetőségeit az OTP Portálok oldalon(„Saját adatok / Személyes adatok”).

Regisztráció a Portálra

A Portálra történő regisztrációval a Pénztár mobil applikációját is használhatja (iOS, Android)

Hasonló cikkek


Ha kérdése van, hívja ügyfélszolgálatunkat

Az alábbi időpontokban hívható:
hétfő-péntek7:30-20:00

Elérés átmenetileg

Személyes ügyfélszolgálatunkon szünetel az ügyfélfogadás határozatlan időre. Ügyfélszolgálatos kollégáink jelenleg online és telefonon állnak rendelkezésére:
- telefonon,
- e-mailben,
- vagy chat-en keresztül,
- emellett javasolt az
 online ügyintézés.

Kérjük, számlái benyújtását ütemezze későbbi, járvány utáni időszakra. Egészsége megőrzéséért átmenetileg otthon gyűjtse számláit. Halaszthatatlan vásárlás esetén válassza inkább az egészségpénztári kártyával történő fizetést, hiszen a biztonságosabb fizetés mellett ez esetben a számlát sem kell benyújtania.
(A számlák leadása jelenleg korlátozottan lehetséges:
- rövidített nyitvatartási időben érhető el az ügyfélszolgálat címén kihelyezett számlagyűjtő doboz - zárva tartás esetén nem elérhető -, vagy
- postai úton.)


A Pénztár felkészült és megelőző intézkedéseket vezet be a koronavírussal kapcsolatos helyzet kezelésére. A Pénztár a zavartalan ügymenet biztosítására törekszik.

Köszönjük együttműködését!

Cím:
1133 Budapest, Váci út 80. (OTP Bank fiók)
Levelezési cím:
1369 Budapest 5. Pf. 362
Nyitvatartás:
Itt ellenőrizhető.
E-mail cím:
info@otpep.hu
Bankszámlaszám:
11703006-20411440