Magunkról – Vezetőség

Az OTP Egészségpénztár 2002. évben alakult az OTP Bank Nyrt. támogatásával. A 2016. január 28. napján megtartott Küldöttközgyűlés döntése alapján, az önsegélyező pénztári szolgáltatási körök felvétele útján, a Pénztár 2016. március 1. napjától egészség- és önsegélyező pénztárként folytatja működését.
Taglétszáma ma már meghaladja a 270 000 főt, vagyona pedig a 13 milliárd forintot.

  • Ügyvezető igazgató: Kovács Tamás Attila
  • Székhely: 1133 Budapest, Váci út 76.
  • Tagdíjszámla: OTP Bank Nyrt. 11703006-20411440
  • Adószám: 18105564-1-41
  • Telefon: 06-1-3666-555
  • Telefax: 06-1-266-6364
  • E-mail: info@otpep.hu
  • Igazgatótanács elnöke: Dr. Csernavölgyi István
  • Igazgatótanács tagjai: Fischer András Gábor; Németh József; Zagyi László; Ádám János
  • Ellenőrző Bizottság elnöke: Nagy Ferenc
  • Ellenőrző Bizottság tagjai: Dr. Petruska Emilné; Kiss András; Molnár Judit; Elek Csaba
  • Ügyvezető igazgató: Kovács Tamás Attila

Éves beszámolók

Az OTP Egészségpénztár sikereihez saját eredményei mellett az OTP Csoporthoz tartozó vállalatok tevékenysége is hozzájárul. Az általuk kínált szolgáltatások kiegészítik a Pénztár termékpalettáját, erősítve ezzel versenyképességét, és növelik a Bankcsoport eredményességét.

Az OTP Csoport tagjairól részletesebb információt az OTP Bank honlapján talál.

Partnereink:

  • Az OTP Egészségpénztár számlavezető bankja az OTP Bank Nyrt.
  • Az OTP Egészségpénztár ügyfélszolgálati, informatikai, egészségpénztári kártya kibocsátásával és az egészségpénztári kártya-elszámoló rendszer alkalmazásával kapcsolatos feladatait az OTP Pénztárszolgáltató Zrt. látja el.
  • Az OTP Egészségpénztár vagyonkezelője az OTP Alapkezelő Zrt.

Tájékoztató a pénztári tagság részére

Az OTP Egészségpénztár tájékoztatja a pénztári tagságát arról, hogy a Pénztár Igazgatótanácsának 2020. november 25. napján megtartott ülésén hozott döntése értelmében a veszélyhelyzet során a személy- és vagyonegyesítő szervezetek működésére vonatkozó eltérő rendelkezések újbóli bevezetéséről szóló 502/2020. (XI. 16.) Korm. rendelet 5. § (1) bekezdésének előírása alapján a szükséges döntéseket a Küldöttközgyűlés hatáskörében eljárva az Igazgatótanács hozza meg.

A Korm. rendelet 5. § (1)-(2) bekezdése értelmében: "5. § (1) Ha a 3. § (3) bekezdésében meghatározott eset nem áll fenn, a döntéshozó szerv hatáskörbe tartozó, azonban a jogi személy törvényes működésének fenntartásához, a veszélyhelyzet miatt kialakult helyzet kezeléséhez szükséges, valamint az észszerű és felelős gazdálkodás körében felmerülő halaszthatatlan ügyekben, ideértve a számviteli törvény szerinti beszámoló elfogadását és az adózott eredmény felhasználásáról szóló döntést is, - a (2) bekezdésben meghatározott korlátozásokkal - a jogi személy ügyvezetése határoz."

Fentiek alapján az IT az alábbi kérdésekben hoz döntést:
1. A Pénztár alapjai közötti átcsoportosítás elfogadása
2. A Pénztár hároméves (2021. január 1. és 2023. december 31. napja közötti időszakra vonatkozó) pénzügyi terv javaslatának elfogadása
3. A könyvvizsgáló tájékoztatója a Pénztár hároméves (2021. január 1. és 2023. december 31. napja közötti időszakra vonatkozó) pénzügyi terv javaslatáról
4. Az Ellenőrző Bizottság jelentése a Pénztár hároméves (2021. január 1. és 2023. december 31. napja közötti időszakra vonatkozó) pénzügyi terv javaslatáról

Fenti kérdésekben a hivatkozott Kormányrendelet előírásai alapján a veszélyhelyzet megszűnését követő kilencven napon belül - a döntések megerősítése céljából - a Küldöttközgyűlést össze kell hívni.

Budapest, 2020. december 9.

OTP Egészségpénztár

A Pénztár 2017-es Küldött/Pótküldött Választás eredményeit itt találja.

2021:

  • Az MNB fogyasztóvédelmi eljárásban határozatot hozott az OTP Egészségpénztár vonatkozásában, melynek rendelkező része itt olvasható.

2018:

  • A Magyar Nemzeti Bank az OTP Egészségpénztárnál 2018-as évben hivatalból folytatott átfogó vizsgálatának határozatát itt olvashatják.

2015:

  • Az OTP Egészségpénztár közleménye a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság állásfoglalásáról.

    A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság a pénztártagok pótlólagos azonosítása során alkalmazott nyomtatványon bekért TAJ számok kezelésével kapcsolatosan állásfoglalást adott ki 2015. januárban. Az állásfoglalás itt olvasható. Az állásfoglalást a Pénztár tudomásul vette és teljesítette az abban foglaltakat: a pótlólagos azonosítás keretében megadott TAJ-számokat törölte, a nyomtatványát módosította (azon a TAJ szám már nem szerepel), a pénztártagokat pedig levél útján is tájékoztatta. Az intézkedések alapján a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság az eljárást megszüntette, mellyel kapcsolatosan a tájékoztatás itt olvasható.
  • Az OTP Egészségpénztár közleménye a Magyar Nemzeti Bank Fogyasztóvédelmi Igazgatóság határozatáról.

    A határozat a következő linken olvasható.

Ha kérdése van, hívja ügyfélszolgálatunkat

Az alábbi időpontokban hívható:
hétfő-péntek7:30-20:00

Nyitva tartás a személyes ügyfélszolgálatunkon

Ügyfélszolgálatunk az alábbi nyitvatartási időben várja Önt:
Hétfő: 8.30 - 17.00
Kedd - péntek: 8.30 - 16.00

Saját- és kollégáink egészsége érdekében ügyfélszolgálatunkon kötelező maszkot viselniük az ügyfeleknek 2020. szeptember 1-től. A maszkviselés a 6. életévét betöltött gyermekekre is vonatkozik. Emellett az ügyfélszolgálat helyiségében ügyintézőnként egyszerre csak egy ember tartózkodhat, továbbá egy fő várakozhat.

Kérjük, vigyázzon saját és környezete egészségére!

Köszönjük együttműködését!

Emellett ügyfélszolgálatos kollégáink rendelkezésére állnak:
- telefonon (H-P: 7.30-20.00),
- e-mailben,
- és chat-en (H-P: 8.00-18.00) keresztül is.

Cím:
1133 Budapest, Váci út 80. (OTP Bank fiók)
Levelezési cím:
1369 Budapest 5. Pf. 362
Nyitvatartás:
Hétfő: 8.30 - 17.00
Kedd-péntek: 8.30 - 16.00
E-mail cím:
info@otpep.hu
Bankszámlaszám:
11703006-20411440
Adószám:
18105564-1-41
További oldalak:
www.otpportalok.hu
www.golyavaro.hu
www.facebook.com/otpep
www.instagram.com/otpep
www.youtube.com/user/otppenztarak