Panaszkezelés

Tájékoztatjuk, hogy Pénztárunknál a panaszkezeléssel foglalkozó szervezeti egység:

OTP Egészségpénztár Értékesítési- és marketing-kommunikációs Igazgatóság
1133 Budapest, Váci út 76.
Telefon: +36 1 3666 555
Fax: +36 1 429 7478
Levelezési cím: 1369 Budapest 5 Pf. 362

A Pénztár panaszkezelési szabályzata itt tekinthető meg.

Vitája rendezését, panaszának kivizsgálását minden esetben először Pénztárunkkal kísérelje meg.

Panaszát bejelentheti:

  • személyes ügyfélszolgálatunkon: 1133 Budapest, Váci út 80. OTP Bank fiók, ahol Személyes Ügyfélszolgálatunk hétfőn 7:45-17:00, keddtől-péntekig 7:45-16:00 óra között áll rendelkezésére.
  • telefonos ügyfélszolgálatunkon: +36 1 3666 555.
    Telefonos ügyfélszolgálatunk hétfőn 8:00-20:00, keddtől péntekig 8:00-18:00 között áll rendelkezésre.
  • írásban a 1369 Budapest 5, Pf. 362 levelezési címünkre, vagy e-mailben az info@otpep.hu címre írt levélben.

A fogyasztóvédelmi panasszal és a további jogorvoslati lehetőségekkel kapcsolatban az alábbi helyeken talál részletes tájékoztatást:

Panasz a szolgáltatónak

Pénzügyi panasz

Hová fordulhatunk kérelemmel vagy keresettel?

Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ
Székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
Telefon: +36 80 203 776
Fax: +36 1 489 9102
Levélcím: 1534 Budapest BKKP Postafiók: 777.
Email: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Honlap: www.mnb.hu/fogyasztovedelem

Pénzügyi Békéltető Egyesület
Ügyfélszolgálat címe: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
Telefon: +36 80 203 776
Levélcím: 1525 Budapest, Pf. 172
E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Honlap: www.penzugyibekeltetotestulet.hu

Adatvédelmi panasz tárgyát képező igény elbírálásával kapcsolatos sérelmének orvoslása miatt a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (NAIH) fordulhat:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
URL: http://www.naih.hu/


Ha kérdése van, hívja ügyfélszolgálatunkat

Az alábbi időpontokban hívható:
hétfő-péntek7:30-20:00

Elérés átmenetileg

Személyes ügyfélszolgálatunkon szünetel az ügyfélfogadás határozatlan időre. Ügyfélszolgálatos kollégáink jelenleg online és telefonon állnak rendelkezésére:
- telefonon,
- e-mailben,
- vagy chat-en keresztül,
- emellett javasolt az
online ügyintézés.

Kérjük, eredeti számlái benyújtását ütemezze későbbi, járvány utáni időszakra. Egészsége megőrzéséért átmenetileg otthon gyűjtse számláit, és most csak azok másolatát küldje el e-mailben a Pénztárnak (az eredeti példányt a járványhelyzet után juttassa el a Pénztárhoz). Halaszthatatlan vásárlás esetén válassza inkább az egészségpénztári kártyával történő fizetést, hiszen a biztonságosabb fizetés mellett ez esetben a számlát sem kell benyújtania.
(A számlák leadása jelenleg korlátozottan lehetséges:
- számlagyűjtő dobozunkon keresztül, a 1133 Budapest, Váci út 80. alatti OTP Bankfiók nyitvatartási idejében- zárva tartás esetén nem elérhető -, vagy
- postai úton, vagy

- átmenetileg e-mailben és később postán vagy személyesen.)
A Pénztár felkészült és megelőző intézkedéseket vezet be a koronavírussal kapcsolatos helyzet kezelésére. A Pénztár a zavartalan ügymenet biztosítására törekszik.

Köszönjük együttműködését!

Cím:
1133 Budapest, Váci út 80. (OTP Bank fiók)
Levelezési cím:
1369 Budapest 5. Pf. 362
Nyitvatartás:
Hétfő: 7.45-17.00
Kedd-péntek: 7.45-16.00
E-mail cím:
info@otpep.hu
Bankszámlaszám:
11703006-20411440