OTP Egészségpénztár mobil applikáció

Használja Ön is a Pénztár applikációját, amellyel akár a patikában, sorban állás közben is feltöltheti pénztári számláját vagy lekérdezheti egyenlegét!

Milyen funkciókat használhat az alkalmazásban?

  • lekérdezheti egészségpénztári egyenlegét (és azt is, mennyi ebből az önsegélyező egyenleg, amellyel igénybe veheti az önsegélyező szolgáltatásokat is)
  • megtekintheti számlaforgalmát (1 évre visszamenőleg)
  • feltöltheti egészségpénztári számláját bankkártyával (tranzakciós díj nélkül):
    • azonnali feltöltéssel: pillanatok alatt, akár egy orvosi váróteremben várakozva, vagy
    • ütemezett feltöltéssel: automatikus időzített vagy egyenlegfüggő módon
  • a szolgáltató keresőben közel 16 000 szolgáltató között találhatja meg az Önnek legideálisabbakat: térkép segítségével, vagy szolgáltatónév, szakterület, kártyaelfogadás és akár a pénztártagoknak kínált árengedmény szerint szűrve
    (a keresőt bejelentkezés nélkül is használhatja)
  • ellenőrizheti a még fedezetre váró tételeit és igényelheti azok részletekben történő kifizetését (legalább 20 000 Ft értékű számla esetében, akár 8 kisebb részre osztva az összeget, minimum részlet: 5000 Ft)
  • megtekintheti az adó-visszatérítéssel kapcsolatos összegeket: mennyi a kihasználatlan adójóváírás és a kihasználáshoz szükséges befizetés
  • aktiválhatja egészségpénztári (fő- és társ-) kártyáját, vagy szükség esetén letilthatja
  • elérheti a számlakiállításhoz szükséges egészségpénztári okiratszámát, vagy kártyaszámát, és további – tagsághoz kapcsolódó – személyes adatait

2021-ben új funkcióval bővül applikációnk. Nemsokára kedvezményes kuponokat is szerezhet ugyanis, az alkalmazáson keresztüli, min. 5000 forintos egyenlegfeltöltése révén. Az új „Pontgyűjtés” menüt már megtalálja az applikációban, elkezdheti a pontok gyűjtését, azonban azokat a jövő esztendőben válthatja be kedvezményes kuponokra. (A pontok érvényessége: 1 év.)
A kuponok megjelenéséről értesítjük majd pénztártagjainkat.

Milyen készülékekről és hol érheti el az applikációt?

Hogyan jelentkezhet be az applikációba?

  • Ugyanazzal az e-mail címmel és jelszóval léphet be, amellyel az OTP Portálra regisztrált:
    • ha már regisztrált, akkor egyszerűen beléphet az alkalmazásba,
    • ha még nem tette, akkor a Portálon is regisztrálhat, illetve az applikáción keresztül is („Regisztráció / Regisztráció új tagoknak”),
    • ha elfelejtette jelszavát, akkor az „Elfelejtettem a jelszavam” linkre kattintva kaphat segítséget,
    • a Portál előnyeiről itt olvashat bővebben.
  • Az első belépés után még egyszerűbben beléphet az alkalmazásba: biometrikus azonosítással (pl. ujjlenyomattal, képernyőzárral).

Ha kérdése van, hívja ügyfélszolgálatunkat

Az alábbi időpontokban hívható:
hétfő-péntek7:30-20:00

Nyitva tartás a személyes ügyfélszolgálatunkon

Ügyfélszolgálatunk az alábbi nyitvatartási időben várja Önt:
Hétfő: 8.30 - 17.00
Kedd - péntek: 8.30 - 16.00

Saját- és kollégáink egészsége érdekében ügyfélszolgálatunkon kötelező maszkot viselniük az ügyfeleknek 2020. szeptember 1-től. A maszkviselés a 6. életévét betöltött gyermekekre is vonatkozik. Emellett az ügyfélszolgálat helyiségében ügyintézőnként egyszerre csak egy ember tartózkodhat, továbbá egy fő várakozhat.

Kérjük, vigyázzon saját és környezete egészségére!

Köszönjük együttműködését!

Emellett ügyfélszolgálatos kollégáink rendelkezésére állnak:
- telefonon (H-P: 7.30-20.00),
- e-mailben,
- és chat-en (H-P: 8.00-18.00) keresztül is.

Cím:
1133 Budapest, Váci út 80. (OTP Bank fiók)
Levelezési cím:
1369 Budapest 5. Pf. 362
Nyitvatartás:
Hétfő: 8.30 - 17.00
Kedd-péntek: 8.30 - 16.00
E-mail cím:
info@otpep.hu
Bankszámlaszám:
11703006-20411440
Adószám:
18105564-1-41
További oldalak:
www.otpportalok.hu
www.golyavaro.hu
www.facebook.com/otpep
www.instagram.com/otpep
www.youtube.com/user/otppenztarak