Egészségpénztári javaslatok és intézkedések a járvány idejére

Az OTP Egészségpénztár a globális koronavírus járvány miatt kialakult helyzetben is kiemelten ügyel munkatársai, pénztártagjai és ügyfelei egészségére. Emellett arra is törekszik, hogy fenntartsa a Pénztár működőképességét és a pénztártagoknak nyújtott szolgáltatások folyamatosságát. Ezért bevezette az online ügyintézést. Kérjük, olvassa el az alábbi tájékoztatót és egészsége érdekében kövesse javaslatainkat!

1. Egyenleg felhasználása – egészségpénztári kártyával

Az egészségpénztári egyenleg felhasználásához most az egészségkártyás fizetést javasoljuk, hiszen csökkentheti ezzel a fertőzésveszélyt, emellett a kártyarendszer továbbra is automatikusan, zökkenőmentesen üzemel. Kártyájával a dm üzletekben és a legtöbb patikában is vásárolhat:

  • A dm-ben megvásárolható, elszámolható termékek listáját itt találja.
  • Szolgáltató keresőnket ide kattintva éri el (a „Csak kártya” mező kipipálásával megtekintheti azon patikák, szolgáltatók jegyzékét, ahol egészségpénztári kártyájával is fizethet).
  • Termékkeresőnkben név és termékcsoport szerint szűrve is megtalálja az elszámolható termékeket.
  • Az egyenleg lekérdezési lehetőségekről itt tájékozódhat.

2. Online ügyintézés – biztonságosan

Kibővült az online intézhető pénztári ügyek köre, hiszen a nyomtatványok már online is beküldhetők a Pénztárhoz. Emellett bizonyos ügyeket továbbra is lebonyolíthat akár az OTP Portálon keresztül is. Egészsége megóvásáért arra kérjük, válassza az online ügyintézési lehetőséget.

A pénztári nyomtatványok egy része a tagok aláírásával nyújtható be, így azokat eddig papíralapon, eredetiben kellett beküldeni. Most azonban már online is hitelesíthetők e dokumentumok az AVDH szolgáltatás segítségével, ezáltal online is beküldhetők a Pénztárhoz. (Az eddig másolatban, szkennelt formában is elfogadott nyomtatványokat nem érinti a változás, azok továbbra is eljuttathatók a megszokott formában.)

Például az alábbi ügyekhez kapcsolódó nyomtatványok már online is beküldhetők Pénztárunkhoz (AVDH-val hitelesítve):

  • társkártya igénylés,
  • adatmódosítás,
  • álláskeresési-, lakáshitel törlesztési-, vagy születési támogatás igénylése,
  • új pénztártag belépése a Pénztárba

Ismerje meg az online hitelesítés és nyomtatványbeküldés menetét!

Az alábbi ügyeket akár az OTP Portálon keresztül is intézheti:

  • családtag megjelölése kedvezményezettnek,
  • egyenleg lekötése/feltörése,
  • befizetés a pénztári számlára,
  • elérhetőségi adatok módosítása.

Az OTP Portálon intézhető ügyekről itt tájékozódhat.

3. Pénztári számla feltöltése – otthonról

Az egészségpénztári számlára történő befizetéshez jelenleg a gördülékeny bankkártyás feltöltést ajánljuk, amely történhet:

A friss tudnivalókat, lehetőségeket folyamatosan közzétesszük a Pénztár Facebook oldalán is. Kérjük, figyelje híreinket!

Jó egészséget kívánunk!

Hasonló cikkek


Ha kérdése van, hívja ügyfélszolgálatunkat

Az alábbi időpontokban hívható:
hétfő-péntek7:30-20:00

Nyitva tartás a személyes ügyfélszolgálatunkon

Ügyfélszolgálatunk az alábbi nyitvatartási időben várja Önt:
Hétfő: 8.30 - 17.00
Kedd - péntek: 8.30 - 16.00

Saját- és kollégáink egészsége érdekében ügyfélszolgálatunkon kötelező maszkot viselniük az ügyfeleknek 2020. szeptember 1-től. A maszkviselés a 6. életévét betöltött gyermekekre is vonatkozik. Emellett az ügyfélszolgálat helyiségében ügyintézőnként egyszerre csak egy ember tartózkodhat, továbbá egy fő várakozhat.

Kérjük, vigyázzon saját és környezete egészségére!

Köszönjük együttműködését!

Emellett ügyfélszolgálatos kollégáink rendelkezésére állnak:
- telefonon (H-P: 7.30-20.00),
- e-mailben,
- és chat-en (H-P: 8.00-18.00) keresztül is.

Cím:
1133 Budapest, Váci út 80. (OTP Bank fiók)
Levelezési cím:
1369 Budapest 5. Pf. 362
Nyitvatartás:
Hétfő: 8.30 - 17.00
Kedd-péntek: 8.30 - 16.00
E-mail cím:
info@otpep.hu
Bankszámlaszám:
11703006-20411440
Adószám:
18105564-1-41
További oldalak:
www.otpportalok.hu
www.golyavaro.hu
www.facebook.com/otpep
www.instagram.com/otpep
www.youtube.com/user/otppenztarak