Azonosítással kapcsolatos tájékoztatás

Tájékoztatjuk, hogy a pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény (Pmt.) alapján az OTP Egészségpénztár nem azonosított pénztártagjai az egészégpénztári szolgáltatásokat nem tudják használni mindaddig, amíg az azonosítás meg nem történik.

Mit kell Önnek tennie az azonosításhoz?

  • Amennyiben Ön jelenleg is zavartalanul tudja használni szolgáltatásainkat, egészségpénztári kártyáját, akkor Ön azonosított tag, teendője nincs.
  • Amennyiben nem tudja használni a szolgáltatásainkat, akkor azonosítania kell magát.

Hogy megtörtént-e azonosítása, ellenőrizheti a www.otpportalok.hu ügyfélportálunkon belépés után ("Beállítások/Személyes adatok" menü), vagy érdeklődhet ügyfélszolgálatos kollégáinktól is.

Amennyiben Ön nem azonosított, akkor pótolja online vagy személyes ügyintézéssel:

Egyszerűen online:

  1. Lépjen be/regisztráljon a www.otpportalok.hu ügyfélportálunkra.
  2. Válassza a „Beállítások/Személyes adatok” menüt.
  3. Adja meg adatait, és töltse fel/fotózza be az alábbi igazolványait:
    • személyi igazolványt, vagy útlevelet, vagy kártya formájú vezetői engedélyt (mindkét oldalát),
    • és a lakcímkártyát (első, lakcím adatokat tartalmazó oldalát).


Postai úton vagy személyesen:

  1. Töltse ki az alábbi nyomtatványunkat.
  2. Nyomtassa ki, és írja alá.
  3. Másolja le az alábbi igazolványait:
    • személyi igazolványt, vagy útlevelet, vagy kártya formájú vezetői engedélyt (mindkét oldalát),
    • és a lakcímkártyát (első, lakcím adatokat tartalmazó oldalát).
  4. Juttassa el hozzánk:
    • Postai úton (1369 Budapest 5, Pf. 362) vagy
    • Adja le személyesen ügyfélszolgálatunkon (1138 Budapest, Váci út 135-139.).


Ha Ön kiemelt közszereplő: Akkor személyesen tehet eleget azonosítási kötelezettségének, bármelyik OTP Bank fiókban.

A fentiekkel kapcsolatban bármilyen felmerülő kérdés esetén telefonos vagy e-mailes ügyfélszolgálatunk szívesen áll az Ön rendelkezésére.

Együttműködésüket előre is köszönjük!


Ha kérdése van, hívja ügyfélszolgálatunkat

Az alábbi időpontokban hívható:
hétfő-péntek7:30-20:00

Nyitva tartás a személyes ügyfélszolgálatunkon

Ügyfélszolgálatunk az alábbi nyitvatartási időben várja Önt
(1138 Budapest, Váci út 135-139. OTP Bank fiók):
Hétfő: 8.00 - 17.00
Kedd - péntek: 8.00 - 16.00

Foglaljon időpontot kollégáinkhoz!

Ha előre foglal időpontot, akkor a Váci úti ügyfélszolgálatunkon várakozás nélkül fogadjuk, az Önnek megfelelő időpontban (legkorábban 2 munkanap múlva).
Az időpontfoglalást egyszerűen, online elvégezheti az alábbi linkre kattintva.

Időpontot foglalok

Emellett ügyfélszolgálatos kollégáink rendelkezésére állnak:
- telefonon (H-P: 7.30-20.00),
- e-mailben,
- és chat-en (H-P: 8.00-18.00) keresztül is.

Számlák személyes leadása:

OTP Egészségpénztári számláit várakozás nélkül, egyszerűen leadhatja az ügyfélszolgálaton elhelyezett számlagyűjtő dobozban (1138 Budapest, Váci út 135-139. OTP Bank fiók).

Cím:
1138 Budapest, Váci út 135-139. (OTP Bank fiók)
Levelezési cím:
1369 Budapest 5. Pf. 362
Nyitvatartás:
Hétfő: 8.00 - 17.00
Kedd-péntek: 8.00 - 16.00
E-mail cím:
info@otpep.hu
Bankszámlaszám:
11703006-20411440
Adószám:
18105564-2-41
További oldalak:
www.otpportalok.hu
www.golyavaro.hu
www.facebook.com/otpep
www.instagram.com/otpep
www.youtube.com/user/otppenztarak