Azonosítással kapcsolatos tájékoztatás

Tájékoztatjuk, hogy a pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény (Pmt.) alapján az OTP Egészségpénztár nem azonosított pénztártagjai az egészégpénztári szolgáltatásokat nem tudják használni mindaddig, amíg az azonosítás meg nem történik.

Mit kell Önnek tennie az azonosításhoz?

  • Amennyiben Ön jelenleg is zavartalanul tudja használni szolgáltatásainkat, egészségpénztári kártyáját, akkor Ön azonosított tag, teendője nincs.
  • Amennyiben nem tudja használni a szolgáltatásainkat, akkor azonosítania kell magát.

Hogy megtörtént-e azonosítása, ellenőrizheti az OTP Portálon („Saját adatok/Személyes adatok” menü), vagy érdeklődhet ügyfélszolgálatos kollégáinktól is.

Amennyiben Ön nem azonosított, akkor az alábbi teendői vannak:

  1. Készítsen fénymásolatot valamely azonosító okmányáról (személyazonosító igazolvány, útlevél, vagy kártya formájú vezetői engedély mindkét oldaláról) és lakcímkártyájáról (első, lakcím adatokat tartalmazó oldaláról).
  2. Töltse ki, majd írja alá vagy hitelesítse AVDH-val az alábbi Kiemelt közszereplői nyilatkozatot
  3. Küldje el az okmánymásolatokat és a kitöltött nyilatkozatot (a hitelesítésnek megfelelően):
    • aláírt nyilatkozat esetén: postázza el az eredeti, aláírt nyilatkozatot, valamint az okmánymásolatokat a Pénztár levelezési címére (1369 Budapest 5. Pf. 362), vagy
    • AVDH-val hitelesített nyilatkozat esetén: küldje el az info@otpep.hu címre a hitelesített nyilatkozatot, az okmánymásolatokat pedig levelezési címünkre.

A fentiekkel kapcsolatban bármilyen felmerülő kérdés esetén telefonos vagy e-mailes ügyfélszolgálatunk szívesen áll az Ön rendelkezésére.

Együttműködésüket előre is köszönjük!


Ha kérdése van, hívja ügyfélszolgálatunkat

Az alábbi időpontokban hívható:
hétfő-péntek7:30-20:00

Elérés átmenetileg

Személyes ügyfélszolgálatunkon szünetel az ügyfélfogadás határozatlan időre. Ügyfélszolgálatos kollégáink jelenleg online és telefonon állnak rendelkezésére:
- telefonon,
- e-mailben,
- vagy chat-en keresztül,
- emellett javasolt az
online ügyintézés.

Kérjük, eredeti számlái benyújtását ütemezze későbbi, járvány utáni időszakra. Egészsége megőrzéséért átmenetileg otthon gyűjtse számláit, és most csak azok másolatát küldje el e-mailben a Pénztárnak (az eredeti példányt a járványhelyzet után juttassa el a Pénztárhoz). Halaszthatatlan vásárlás esetén válassza inkább az egészségpénztári kártyával történő fizetést, hiszen a biztonságosabb fizetés mellett ez esetben a számlát sem kell benyújtania.
(A számlák leadása jelenleg korlátozottan lehetséges:
- számlagyűjtő dobozunkon keresztül, a 1133 Budapest, Váci út 80. alatti OTP Bankfiók nyitvatartási idejében- zárva tartás esetén nem elérhető -, vagy
- postai úton, vagy

- átmenetileg e-mailben és később postán vagy személyesen.)
A Pénztár felkészült és megelőző intézkedéseket vezet be a koronavírussal kapcsolatos helyzet kezelésére. A Pénztár a zavartalan ügymenet biztosítására törekszik.

Köszönjük együttműködését!

Cím:
1133 Budapest, Váci út 80. (OTP Bank fiók)
Levelezési cím:
1369 Budapest 5. Pf. 362
Nyitvatartás:
Hétfő: 7.45-17.00
Kedd-péntek: 7.45-16.00
E-mail cím:
info@otpep.hu
Bankszámlaszám:
11703006-20411440