Adóigazolás e-mailben? Ezért (is) hasznos az elektronikus kommunikáció!

Szeretné az – adó-visszatérítéshez szükséges – adóigazolását e-mailben megkapni, a lehető leggyorsabban? Szeretne a számlák kifizetéséről, vagy a számlájára beérkező jóváírásokról is értesülni e-mailben? Akkor igényelje elektronikus kommunikációs szolgáltatásunkat!
Az adóigazoláson túl olyan hasznos információkat is megkaphat – ha feliratkozik e-kommunikációra –, mint a(z):

  • ÚJ EGÉSZSÉGKÁRTYA POSTÁZÁSA: Amikor lejár egészségpénztári kártyája (3 évente), vagy társkártyát igényel (bejelentett családtagja számára), esetleg új kártyát rendel (pl. elveszett kártyája helyett), akkor Pénztárunk e-mailben tájékoztatja Önt az új kártya gyártásáról és elkészültéről.
  • TAGDÍJ JÓVÁÍRÁSA: Amikor pénztári számlájára – akár egyéni, akár munkáltatói – befizetés érkezik, szintén kap e-mailt az összeg jóváírásáról, felhasználhatóságáról.
  • ADÓ-VISSZATÉRÍTÉS JÓVÁÍRÁSA: Egy pénztártag számára a legjobb hír az, amikor megkapja a 20% adó-visszatérítést. Természetesen erről is küldünk email értesítőt, ha igényli e-kommunikációs szolgáltatásunkat.
  • SZÁMLA KIFIZETÉSE: Ha készpénzzel fizetett egészségpénztárban elszámolható terméket, szolgáltatást és az erről kiállított számlát megküldte Pénztárunknak kifizetésre, akkor a számla ellenértékének átutalásáról is értesítjük e-mailben.
  • Negyedévente hozamot írunk jóvá tagjaink számláján (a befektetési tevékenység eredményeként). Ha ez a hozam meghaladja az 1500 forintot, úgy erről is küldünk tájékoztatást.
    Amennyiben egy korábbi levélre lenne szüksége, visszaolvashatja az OTP Portálok felületén (a bejelentkezés dátumától kezdődően).

Így iratkozhat fel e-kommunikációra:

  1. Töltse ki a „Bejelentkezés elektronikus ügyiratküldésre, és egyéb kommunikációs szolgáltatásokra” nyomtatványt.
  2. Hitelesítse a nyomtatványt, amit kétféleképpen is megtehet:
    • kinyomtatást követően írja alá (Ön és 2 tanúja is), vagy
    • a letöltött, lementett pdf változatot hitelesítse AVDH-val , online.
  3. Küldje el Pénztárunknak:
    • aláírt űrlap esetében eredetiben, postai úton,
    • AVDH-val hitelesített űrlap esetében online.
      (Elnézést kérünk a szíves kellemetlenségért, de a jogszabályok miatt csak hitelesítve fogadhatjuk el a nyomtatványt.)

Máskor is kíváncsi lenne egyenlegére, számlaforgalmára és a visszatéríthető adó összegére?

Pénztári számlájával kapcsolatban természetesen nem csupán e-mail útján tájékozódhat.
Az otpportalok.hu-n is bármikor megnézheti:

  • egyenlegét
  • befizetéseit
  • az utánuk járó adókedvezmény összegét
  • adóigazolását.

A Pénztár applikációján keresztül (iOS; Android):

  • akár sorban állás közben feltöltheti egészségpénztári számláját
  • lekérdezheti egyenlegét
  • megnézheti számlaforgalmát.

Emellett számlaforgalmát az OTP Direktben is lekérdezheti.


Ha kérdése van, hívja ügyfélszolgálatunkat

Az alábbi időpontokban hívható:
hétfő-péntek7:30-20:00

Nyitva tartás a személyes ügyfélszolgálatunkon

Ügyfélszolgálatunk az alábbi nyitvatartási időben várja Önt:
Hétfő: 8.30 - 17.00
Kedd - péntek: 8.30 - 16.00

Saját- és kollégáink egészsége érdekében ügyfélszolgálatunkon kötelező maszkot viselniük az ügyfeleknek 2020. szeptember 1-től. A maszkviselés a 6. életévét betöltött gyermekekre is vonatkozik. Emellett az ügyfélszolgálat helyiségében ügyintézőnként egyszerre csak egy ember tartózkodhat, továbbá egy fő várakozhat.

Kérjük, vigyázzon saját és környezete egészségére!

Köszönjük együttműködését!

Emellett ügyfélszolgálatos kollégáink rendelkezésére állnak:
- telefonon (H-P: 7.30-20.00),
- e-mailben,
- és chat-en (H-P: 8.00-18.00) keresztül is.

Cím:
1133 Budapest, Váci út 80. (OTP Bank fiók)
Levelezési cím:
1369 Budapest 5. Pf. 362
Nyitvatartás:
Hétfő: 8.30 - 17.00
Kedd-péntek: 8.30 - 16.00
E-mail cím:
info@otpep.hu
Bankszámlaszám:
11703006-20411440
Adószám:
18105564-1-41
További oldalak:
www.otpportalok.hu
www.golyavaro.hu
www.facebook.com/otpep
www.instagram.com/otpep
www.youtube.com/user/otppenztarak