15 év az egészségügyi öngondoskodás élvonalában

2017. szeptember 20.

Innovatív pénztárhoz méltóan rendhagyó eseményen ünnepelte születésnapját az OTP Egészségpénztár.

Az eseményen Studniczky Ferenc beszámolt arról, hogy az eddigi 15 év során összesen több mint 100 milliárd forintnyi befizetés és 310 000 tag érkezett a pénztárhoz. Utóbbiak közül 241 000-en továbbra is bíznak a hazai piac legnagyobb egészségpénztárában.

Azonban egy olyan piacon, mint amilyenen az OTP Egészségpénztár is helytáll, gyorsan megfordulhat a széljárás, a piacvezetőnek elsőként kell megfelelően igazítania vitorláját. Az OTP Egészségpénztár büszkén jelentheti, hogy az elmúlt 15 évben többek között azzal sikerült megőriznie stabil piacvezető szerepét, hogy mindig elsőként reagált tagjai valamint munkáltatói partnerei változó igényeire:

  • Elsőként vezette be az elektronikus alapú szolgáltatást az OTP Egészségkártyával
  • Az OTP Csoport tagjaként elsőként csatlakozott az első, teljesen elektronikus alapon működő cafeteria rendszerhez
  • 2016-ban a piacon először tette lehetővé, hogy tagjai a Feltöltömmagam alkalmazás segítségével tagjaik a Simple applikáción keresztül töltsék fel egyenlegüket

Az utóbbi három-négy év trendjei ismét megújulásra késztették az OTP Egészségpénztárt. Ugyanis a magyar lakosság egyre nagyobb része ismeri fel az egészségügyi öngondoskodás jelentőségét. Ezt jól mutatja, hogy az összes egyéni befizetés több mint fele, ebben az időszakban érkezett. A trend gyorsulását jól mutatja, hogy 2017 első negyedévében több mint 40%-al emelkedett az egyéni befizetések összege az előző év azonos időszakához képest.

Ezeket a feltöltéseket jelentős mértékben a magánegészségügyi költések emelkedése motiválja. Csak az utóbbi egy évben a pénztártagok több mint 2 milliárd forintot költöttek erre a célra. Ennek az egyik oka, hogy az OTP Egészségpénztár kutatása szerint a munkavállalók 75% nem tartja összeegyeztethetőnek a hosszú várakozási idők miatt a munkát és az állami egészségügyet.

A várakozás kellemetlenségeinek bemutatására egy olyan születésnapi rendezvényt szervezett az OTP Egészségpénztár, ahol a helyszínt orvosi rendelőként rendezték be, és az újságírók 20 percet voltak kénytelenek várni, mire elkezdődött maga az esemény.


Ha kérdése van, hívja ügyfélszolgálatunkat

Az alábbi időpontokban hívható:
hétfő-péntek7:30-20:00

Nyitva tartás a személyes ügyfélszolgálatunkon

Ügyfélszolgálatunk az alábbi nyitvatartási időben várja Önt
(1138 Budapest, Váci út 135-139. OTP Bank fiók):
Hétfő: 8.00 - 17.00
Kedd - péntek: 8.00 - 16.00

Foglaljon időpontot kollégáinkhoz!

Ha előre foglal időpontot, akkor a Váci úti ügyfélszolgálatunkon várakozás nélkül fogadjuk, az Önnek megfelelő időpontban (legkorábban 2 munkanap múlva).
Az időpontfoglalást egyszerűen, online elvégezheti az alábbi linkre kattintva.

Időpontot foglalok

Emellett ügyfélszolgálatos kollégáink rendelkezésére állnak:
- telefonon (H-P: 7.30-20.00),
- e-mailben,
- és chat-en (H-P: 8.00-18.00) keresztül is.

Számlák személyes leadása:

OTP Egészségpénztári számláit várakozás nélkül, egyszerűen leadhatja az ügyfélszolgálaton elhelyezett számlagyűjtő dobozban (1138 Budapest, Váci út 135-139. OTP Bank fiók).

Cím:
1138 Budapest, Váci út 135-139. (OTP Bank fiók)
Levelezési cím:
1369 Budapest 5. Pf. 362
Nyitvatartás:
Hétfő: 8.00 - 17.00
Kedd-péntek: 8.00 - 16.00
E-mail cím:
info@otpep.hu
Bankszámlaszám:
11703006-20411440
Adószám:
18105564-2-41
További oldalak:
www.otpportalok.hu
www.golyavaro.hu
www.facebook.com/otpep
www.instagram.com/otpep
www.youtube.com/user/otppenztarak