A 2018. évi adóigazolásról

Az adó-visszatérítéshez, így a bevallás elkészítéséhez szükséges adóigazolásokat legkésőbb 2019. január 31-én küldjük el a pénztártagoknak. Az igazolás tartalmazza a 2018. évi adó-visszatérítésre jogosító befizetéseket, valamint az adóköteles és jogosulatlan tételeket (SZJA, EHO). Figyelje postaládáját, postafiókját!


Küldés elektronikusan, vagy postai úton

Ön milyen módon kérte Pénztárunktól ügyiratai megküldését?

  • Amennyiben ELEKTRONIKUS ügyintézést igényelt, úgy e-adóigazolását a kiküldés után azonnal elérheti. (Ez esetben postán nem küldünk Önnek igazolást.)
  • Ha nem jelentkezett be e-kommunikációs szolgáltatásunkra, akkor Önnek POSTAI ÚTON küldjük meg a nyomtatott adóigazolást a Pénztárnál regisztrált levelezési címére.

Tagjaink több mint 20%-a igényelt már ELEKTRONIKUS ügyintézést.

Szeretné jövőre Ön is e-mailben megkapni adóigazolását?

Akkor töltse ki nyomtatványunkat, írja alá, hitelesíttesse és postázza el számunkra!

Minden pénztártagnak küldünk adóigazolást

Azoknak a pénztártagoknak, akik még nem tettek eleget – a Pmt. szerinti – azonosítási kötelezettségüknek, az adóigazolás mellett egy azonosítási adatlapot is küldünk, hiszen amíg nem történik meg azonosításuk, addig nem vehetik igénybe Pénztárunk szolgáltatásait, nem tudják használni kártyájukat (egyenlegük 0 Ft-ot mutat), és a számla ellenértékének kifizetése sem teljesíthető a részükre. Amennyiben Ön még nem azonosította magát, kérjük, a küldött adatlappal keresse fel Személyes ügyfélszolgálatunkat, vagy az OTP Bank fiókjainak bármelyikét!

Azon tagjainknak, akiknek az elmúlt 2 évben nem teljesült megbízás a számlájukon (azaz inaktív pénztártagok), a küldött levélhez változás bejelentő nyomtatványt is csatolunk. Kérjük, ha adataiban történt változás, jelezze azt Pénztárunknak, de akkor is juttassa vissza az aláírt űrlapot (akár szkennelve, akár postai úton vagy személyesen), ha nem módosultak Pénztárnál nyilvántartott adatai. Ha ezt nem teszi meg, Pénztárunknak zárolnia kell a számláját.


Tagdíjkövetelés

Az adóigazoláshoz egyéni számlaértesítőt is mellékelünk, feltüntetve rajta a Pénztár által nyilvántartott tagdíjkövetelés összegét, amely a meg nem fizetett havi alaptagdíjból ered. A tagdíjkövetelés behajtására a Pénztárnak nincs lehetősége, ez csak egy tájékoztató adat, melyről itt olvashat bővebben.


Mit tegyen, ha nem kapta meg adóigazolását?

  • Ha elektronikus adóigazolást igényelt, lépjen be az OTP Portálra, hiszen ott is eléri a dokumentumot
  • Ha postai levélben küldtünk Önnek igazolást, de az február 15-ig nem érkezett meg levelezési címére, keresse meg e-mailben Ügyfélszolgálatunkat. Kérjük, hogy az űrlapon neve mellett tüntesse fel tagsági okiratszámát, vagy adóazonosító jelét is! A pót adóigazolást az e-kommunikációra nem regisztrált tagjainknak csak postai úton tudjuk eljuttatni.

További információ:



Ha kérdése van, hívja ügyfélszolgálatunkat

Az alábbi időpontokban hívható:
hétfő-péntek7:30-20:00

Vagy jöjjön el hozzánk személyesen

Cím:
1133 Budapest, Váci út 80. (OTP Bank fiók)
Levelezési cím:
1369 Budapest 5. Pf. 362
E-mail cím:
info@otpep.hu
Bankszámlaszám:
11703006-20411440
Nyitvatartás:
hétfő7:45 – 17:00
kedd-péntek7:45 – 16:00
Decemberi-ünnepi személyes ügyfélszolgálati nyitva tartás
2019.12.06. péntek7:45 – 16:00
2019.12.07. szombat7:45 – 16:00
2019.12.13. péntek7:45 – 16:00
2019.12.14. szombat7:45 – 16:00
2019.12.24.
kedd
Zárva
2019.12.25. szerdaZárva
2019.12.26. csütörtökZárva
2019.12.27. péntekZárva
2019.12.30. hétfő7:45 – 17:00
2019.12.31.
kedd
7:45 – 14:00