Online számlabeküldés

A járványra való tekintettel, egészsége megóvása érdekében papír számláit elegendő a járványhelyzet után elpostáznia Pénztárunknak, addig átmenetileg beküldheti azok másolatát e-mailben is, szkennelt/telefonnal fotózott formában.

Az online számlabeküldés feltétele, hogy az eredeti papír számlákat legkésőbb a járványhelyzet megszűnését követő 15 napon belül juttassa el Pénztárunkhoz. Ennek pontos dátumát természetesen közzétesszük majd honlapunkon. Őrizze meg eredeti számláit és éljen az ideiglenes online beküldés lehetőségével.

 

1. Készítsen digitális képet számlájáról

Fotózza le telefonjával vagy szkennelje be a számlát (olvasható minőségben, de max. 10 MB méretben).

2. Küldje el a képet e-mailben

A bekuldes@otpep.hu címre küldje el a számláról készült képet/pdf-et mellékletként és az e-mailben írja meg:

  • nevét,
  • születési dátumát,
  • tagsági okiratszámát vagy adóazonosító jelét.

3. Postázza el az eredeti számlát!

A járványhelyzet megszűnését követő 15 napon belül juttassa el eredeti számláját a Pénztárhoz:

  • postán, vagy
  • adja le az ügyfélszolgálatunkon.

Fontos!

Ha beküldi számláját e-mailen keresztül, gondoskodjon a számla eredeti, papír példányának megőrzéséről és utólagos elpostázásáról is. Amennyiben nem küldi be a számlát a későbbiekben megjelölt határidőig, akkor a kifizetés jogosulatlan szolgáltatásnak minősül és emiatt Önnek SZJA és SZOCHO fizetési kötelezettsége keletkezik. (Utóbbi esetben a Pénztár tájékoztató levelet küld a jogosulatlan igénybevételről: elektronikus vagy postai úton – az Ön által korábban választott formában.)


Az online beküldés a veszélyhelyzet megszűnéséig lehetséges, az MNB állásfoglalása alapján. Ennek pontos dátumáról és az eredeti számlák beküldési határidejéről honlapunkon tájékoztatjuk majd tagjainkat. Emellett e-mailben is értesítjük azokat, akik megadták e-mail címüket a Pénztárnak.

A további rendkívüli pénztári intézkedésekről itt tájékozódhat.

Hasonló cikkek


Ha kérdése van, hívja ügyfélszolgálatunkat

Az alábbi időpontokban hívható:
hétfő-péntek7:30-20:00

Elérés átmenetileg

Személyes ügyfélszolgálatunkon szünetel az ügyfélfogadás határozatlan időre. Ügyfélszolgálatos kollégáink jelenleg online és telefonon állnak rendelkezésére:
- telefonon,
- e-mailben,
- vagy chat-en keresztül,
- emellett javasolt az
online ügyintézés.

Kérjük, eredeti számlái benyújtását ütemezze későbbi, járvány utáni időszakra. Egészsége megőrzéséért átmenetileg otthon gyűjtse számláit, és most csak azok másolatát küldje el e-mailben a Pénztárnak (az eredeti példányt a járványhelyzet után juttassa el a Pénztárhoz). Halaszthatatlan vásárlás esetén válassza inkább az egészségpénztári kártyával történő fizetést, hiszen a biztonságosabb fizetés mellett ez esetben a számlát sem kell benyújtania.
(A számlák leadása jelenleg korlátozottan lehetséges:
- számlagyűjtő dobozunkon keresztül, a 1133 Budapest, Váci út 80. alatti OTP Bankfiók nyitvatartási idejében- zárva tartás esetén nem elérhető -, vagy
- postai úton, vagy

- átmenetileg e-mailben és később postán vagy személyesen.)
A Pénztár felkészült és megelőző intézkedéseket vezet be a koronavírussal kapcsolatos helyzet kezelésére. A Pénztár a zavartalan ügymenet biztosítására törekszik.

Köszönjük együttműködését!

Cím:
1133 Budapest, Váci út 80. (OTP Bank fiók)
Levelezési cím:
1369 Budapest 5. Pf. 362
Nyitvatartás:
Hétfő: 7.45-17.00
Kedd-péntek: 7.45-16.00
E-mail cím:
info@otpep.hu
Bankszámlaszám:
11703006-20411440