Az OTP Egészségpénztár rendkívül kedvező feltételekkel kötött csoportos egészségbiztosítási szerződést tagjai számára.
A „Hello Egészség Bázis” egészségbiztosítási csomag szolgáltatásait a Groupama Biztosító Zrt. nyújtja, azaz – ellátásszervező révén – megszervezi és kifizeti a pénztártagok – biztosítási feltételek szerinti – egészségügyi ellátását. Minden 16-74 éves azonosított pénztártag (akinek számláján rendelkezésre áll a biztosítás díja) automatikusan (külön nyilatkozat megtétele nélkül) a Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag biztosítottja, melynek díját (havi 119 forintot) szintén automatikusan vonja le a Pénztár a tagok egyéni számlájáról. A Bázis csomag biztosítottjai – igény esetén – kiegészíthetik biztosításukat opcionális egészségbiztosítási csomagokkal is, amelyek révén még több minőségi egészségügyi szolgáltatásban részesülhetnek.
Miért jó a Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag?
Megbetegedés, panasz esetén:
1. Éjjel-nappal hívható orvosi call center
Hiteles forrásból tájékozódhat és megtakaríthatja az orvosnál várakozással töltött órákat.
Olyan egészségügyi kérdésekben fordulhat gyakorló orvosokhoz, mint a leletek, laboreredmények értelmezése, gyógyszerek alkalmazhatósága, mellékhatásai, tünetek, betegségek, vagy éppen orvosi vizsgálatok, egészségmegőrzés kapcsán.
2. Teljeskörű ellátásszervezés
Jó szakemberhez kerül és magas színvonalú egészségügyi ellátásban részesül.
Bármilyen egészségügyi probléma esetén felhívhatja a szolgáltatásszervezőt, aki egészségügyi szolgáltatást ajánl Önnek és igény esetén időpontot foglal a legjobb szakorvosok egyikéhez (akkor is, ha a biztosítás nem terjed ki a vizsgálatra).
(A biztosító abban az esetben téríti meg az igénybe vett ellátás/vizsgálat költségét - a szerződési feltételekben meghatározott összeghatárig -, ha arra a biztosítási csomag kiterjed. Amennyiben az egészségügyi ellátás nem tartozik a biztosított szolgáltatások körébe, az ellátás díját a tagnak kell megfizetnie, de finanszírozhatja egyéni számlájáról, ha a szolgáltató szerződött a Pénztárral az adott egészségügyi ellátás nyújtására.)
3. Gyors ellátás
Vége a hosszú várólistának és a várakozási időnek!
Már néhány napon belül igénybe veheti a szükséges ellátást: az ellátásszervező ugyanis várhatóan akár 5 munkanapon (nagyértékű diagnosztikai vizsgálatok esetében akár 10 munkanapon) belüli időpontot foglal Önnek magán-egészségügyi partneréhez, bármely járóbetegellátásra.
4. Nagyösszegű ellátásokra is kiterjed
Probléma esetén nagy segítséget jelent a következő egészségügyi szolgáltatások értékének megtérítése:
- Egynapos sebészeti ellátás 200 000 Ft keretösszeg erejéig,
- nagyértékű képalkotó diagnosztika 300 000 Ft keretösszegig (pl. szakorvos által elrendelt CT, MR),
- kritikus betegség diagnosztizálása esetén igénybe vehető 1 millió forintos költségkeret, mely újonnan kialakult kritikus betegség (23 betegség esetén, pl. rosszindulatú daganatos megbetegedés, szívinfarktus) diagnosztizálása esetén használható,
Mennyibe kerül a Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag?
Jelképes összegért veheti igénybe a Hello Egészség Bázis csomag minőségi egészségügyi szolgáltatásait: havi 119 Ft, éves szinten mindössze 1 428 Forintért.
Sőt, társbiztosítottnak bejelentett közeli hozzátartozója is magas színvonalú ellátásban részesülhet, családtagjai egészségbiztosításáról szintén mindössze személyenként havi 119 forintért gondoskodhat.
Az ellátást szervezi: Teladoc Hungary Kft.
A biztosítást nyújtja: Groupama Biztosító Zrt.
Mikortól veheti igénybe az egészségbiztosítás szolgáltatásait?
A Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag ellátásait 2019. november 1-től vehetik igénybe a biztosításra jogosult pénztártagok (16-74 éves azonosított tagok, akiknek egyéni számláján elérhető a biztosítás 119 forintos díja).
Azonosított pénztártagok, akik a biztosítás indulásakor még nem rendelkeztek a biztosítás díját fedező egyenleggel, de később befizetik azt (+ működési költség): | Azon
hónap első napjától, amelyet megelőző hónap 15. napján elérhető a tag egyéni számláján a biztosítás díja. |
---|
Új, már azonosított pénztártagok: | Azon hónap első napjától, amelyet megelőző hónap 15-éig beérkezik a Pénztárhoz a biztosítás díja a pénztártag egyéni számlájára (a biztosítás díjának levonását megelőzően a belépési díj, a kártyadíj, és a működési költségek is levonásra kerülnek). |
---|
Társbiztosítottnak és szolgáltatási kedvezményezettnek bejelentett családtagok: | Azon hónap első napjától, amelyet
megelőző hónap 15-éig: - beérkezik a Pénztárhoz a biztosítás díja (119 Ft + működési költség) a pénztártag egyéni számlájára - valamint bejelenti hozzátartozóját egészségpénztári szolgáltatási kedvezményezettnek és társbiztosítottnak egyaránt. Lásd: Ki és hogyan részesül(het) egészségbiztosítási ellátásban?) |
---|
Jogosultság ellenőrzése
Az OTP Portálon (belépés után: Ügyintézés/Biztosításaink menü) vagy az ügyfélszolgálaton keresztül ellenőrizheti, hogy jogosult-e a biztosításra.
Milyen szolgáltatásokra terjed ki a Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag?
Az alábbi egészségügyi szolgáltatásokat vehetik igénybe a biztosítottak:
A szolgáltatás KITERJED: | A szolgáltatás NEM TERJED KI, például: |
---|---|
Munkanapokon 8-20 óra között felhívhatja az ellátásszervezőt, aki egészségügyi
ellátást ajánl Önnek Magyarország bármely megyéjébe, a legjobb szakorvosokhoz: - szakorvosi ellátásra, - laboratóriumi vizsgálatra, - képalkotó vizsgálatra, - orvosi konzultációra. Igény esetén időpontot is foglal akár 5 munkanapon (nagyértékű diagnosztikai vizsgálatok esetében akár 10 munkanapon) belüli dátumra. | Olyan
szolgáltató ellátására, amely nem partnere a biztosítónak. Plasztikai sebészet, fogászati ellátás, szájsebészeti beavatkozás, rehabilitációs kezelés, ápolás, szakértői tevékenység, receptírás, intenzív ellátás, sürgősségi ellátás költségének megtérítésére. Nem Magyarországon bekövetkezett balesetből vagy valószínűsíthető betegségből eredően igénybe vett egészségügyi szolgáltatásra. |
A szolgáltatás KITERJED: | A szolgáltatás NEM TERJED KI, például: |
---|---|
Egészségügyi kérdésekben kérheti szakképzett, gyakorló orvosok
segítségét a nap 24 órájában, az év minden napján, akár telefonon, akár online (így leletet, képet is csatolhat üzenetéhez). Például az alábbi témákban érdeklődhet: - kórházi zárójelentések, laboratóriumi eredmények magyarázata - betegségekkel, kezelésekkel kapcsolatos kérdések - gyógyszerek alkalmazhatósága | A szolgáltatás során nyújtott információk nem helyettesítik a személyes orvosi vizsgálatot, azok kizárólag tájékoztató jellegűek. |
A szolgáltatás KITERJED: | Keretösszeg/év*: | A szolgáltatás NEM TERJED KI, például: |
---|---|---|
A Bázis biztosítás szerződési feltételek 3. számú mellékletében szereplő műtétekre vonatkozik,
valamint a kapcsolódó költségekre: - szükséges gyógyszerek, - vérkészítmény, - implantátum, - egyszerhasználatos eszközök, - kórházi hotelszolgáltatás melyek – a biztosítási jogviszony létrejöttét követő – 1 hónapos várakozási idő múlva vehetők igénybe. Feltétel: előzetes bejelentés az ellátásszervezőnél. | 200 000 Ft | - Olyan szolgáltató ellátására, amely nem
partnere a biztosítónak. - Előzménybetegségekre (azaz a biztosításkötés előtt keletkezett betegségekre). - Nem Magyarországon bekövetkezett balesetből vagy valószínűsíthető betegségből eredően igénybe vett egészségügyi szolgáltatásra. |
A szolgáltatás KITERJED: | Keretösszeg/év*: | A szolgáltatás NEM TERJED KI, például: |
---|---|---|
(CT,
MR, PET CT, Cardio CT) szublimit/maximum: 40 000 Ft/vizsgálat (Kizárólag szakorvosi javaslat alapján vehető igénybe.) | 300 000 Ft | - Olyan szolgáltató ellátására, amely nem
partnere a biztosítónak. - Előzménybetegségekre (azaz a biztosításkötés előtt keletkezett betegségekre). - Nem Magyarországon bekövetkezett balesetből vagy valószínűsíthető betegségből eredően igénybe vett egészségügyi szolgáltatásra. |
A szolgáltatás KITERJED: | Keretösszeg/év*: | A szolgáltatás NEM TERJED KI, például: |
---|---|---|
Igénybe vett
egészségügyi szolgáltatások értékének megtérítésére használható fel az újonnan
kialakult, a feltételekben felsorolt betegségek esetén. Például: - szívinfarktus - egyéb súlyos koszorúér betegség - rosszindulatú daganatos megbetegedés - agyi érkatasztrófa - vakság - süketség - beszédképesség elvesztése - előrehaladott bőrkérgesedés - szisztémás lupus erythematosus - csontvelő-elégtelenség - végállapotú tüdőbetegség - krónikus veseelégtelenség - kóma - szklerózis multiplex - Parkinson kór - Alzheimer kór - agyvelőgyulladás - bakteriális agyhártyagyulladás - aortaműtét - szívbillentyűműtét - koponya megnyitásával járó műtét - szervátültetés - nagyfokú égés esetén. Feltétel: bejelentés az ellátásszervezőnél. | 1 000 000 Ft | - Előzménybetegségekre
(azaz a biztosításkötés előtt keletkezett betegségekre). - Nem Magyarországon bekövetkezett balesetből vagy valószínűsíthető betegségből eredően igénybe vett egészségügyi szolgáltatásra. - Gyógyszer, gyógyászati segédeszköz, étrendkiegészítő, vitamin, speciális élelmiszer, tápszer. |
*A keretösszeg csökken a 65-74 éves pénztártagok esetében. A részletekről az Ügyféltájékoztató 16. oldalán tájékozódhat..
Az egészségbiztosítás díja
A Hello Egészség Bázis egészségbiztosítás havi díja biztosítottanként: 119 Ft.
A Bázis biztosítási csomag havi díját a Pénztár automatikusan levonja a tagok egyéni számlájáról.
Hol ellenőrizheti, hogy kiterjed-e a biztosítási csomag az igénybe venni kívánt szolgáltatásra?
A Teladoc asszisztencia vonalán gyorsan és egyszerűen tájékozódhat: +36 1 461 1559
Az ellátásokról és a szolgáltatás igénybevételének részletes feltételeiről további információt az Ügyféltájékoztatóban olvashat.
Ki és hogyan részesül(het) a kedvező egészségbiztosítási ellátásban?
Kinek jár automatikusan a Hello Egészség Bázis csomag?
- 16-74 éves azonosított pénztártag (16. életévét betöltötte, de 75. életévét még nem)
- és egészségpénztári számláján rendelkezésre áll a biztosítás díja (a Pénztár a biztosítás díját – a pénztártag számlájáról – havonta előre fizeti meg a biztosítósnak a következő hónap biztosítási fedezeteként)
- a korábban belépett és újonnan belépő pénztártagok egyaránt, ha teljesülnek a fenti feltételek
Kinek járhat még
?
- 16-74 éves közeli hozzátartozóinak is igényelhet egészségbiztosítást (amennyiben Ön is biztosított), az alábbi módon:
- ha még nem tette, jelölje meg szolgáltatási kedvezményezettnek közeli hozzátartozóját (az OTP Portálok oldalon, belépés után: „Saját adatok / Szolgáltatási kedvezményezettek” menü, vagy küldje be az alábbi nyomtatványt a Pénztár valamely elérhetőségére),
- majd jelentse be családtagját társbiztosítottnak is: töltsék ki a csatlakozási nyilatkozatot, majd juttassa el a Pénztárnak aláírva (Ön és a társbiztosított által is), eredetiben, a Pénztár levelezési címére vagy személyes ügyfélszolgálatára.
(Vagy küldje el e-mailben az AVDH-val hitelesített pdf változatokat: Ön és a társbiztosított által külön-külön hitelesítve egy-egy példányt).
- 16-74 éves azonosított pénztártag, ha még nem áll rendelkezésre a biztosítás havi díja (119 Ft) egyéni számláján. Egyéni számlája feltöltésével (119 Ft + működési költség) automatikusan (igénylőlap beküldése nélkül) biztosítottá válik.
Hogyan vehető igénybe az orvosi ellátás egészségbiztosításon keresztül?
Az igénylés és elszámolás leggyakoribb esete:
- A pénztártag letölti – saját
vagy társbiztosított családtagja – fedezetigazolását
és elküldi az ellátásszervezőnek (Teladocnak), mellyel igazolja a fennálló egészségbiztosítást.
Letöltés a www.otpportalok.hu-ról:- bejelentkezés nélkül („OTP Egészségpénztár / Biztosítás bizonylatok" menü),
- bejelentkezés után: "Ügyintézés / Egészségbiztosításaink" menü.
- A biztosított/társbiztosított felhívja az
ellátásszervező (Teladoc) asszisztencia vonalát az ellátás megszervezése
érdekében.
Telefon: +36 1 461 1559 (nem emelt díjas, hívható: munkanapokon 8.00-20.00) - Az ellátásszervező ellenőrzi a biztosított/társbiztosított jogosultságát, tájékozódik egészségügyi
állapotáról és – szükség esetén – bekéri
a panaszával kapcsolatos, vizsgálathoz előírt orvosi dokumentumokat.
- Az ellátásszervező megszervezi a biztosított/társbiztosított – biztosítási feltételek szerinti – orvosi ellátását/vizsgálatát: időpontot egyeztet a szolgáltatóhoz a panaszai alapján indokolt ellátásra/vizsgálatra, várhatóan akár 5 (nagyértékű diagnosztikai vizsgálatok esetében akár 10) munkanapon belüli dátumra.
- A biztosított/társbiztosított igénybe veszi a szolgáltatást az ellátásszervező által megjelölt szolgáltatónál.
- A biztosító megtéríti az
igénybe vett ellátás/vizsgálat költségét
a szerződési feltételekben meghatározott összeghatárig (amennyiben arra a
biztosítási csomag kiterjed).
(Ha biztosítás terhére történik az elszámolás, úgy a számlával kapcsolatban Önnek nincs teendője.)
Tanácsot kérne egészségügyi
témában (pl. lelet értelmezése vagy orvosi vizsgálat kapcsán)?
A biztosított/társbiztosított felhívja az ellátásszervező (Teladoc) asszisztencia vonalát egészségügyi kérdésével.
Telefon: +36 1 461 1559 (nem emelt díjas, hívható: minden nap 0.00-24.00)
Hogyan mondható le az egészségbiztosítás?
A Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag bármikor lemondható:
- a legegyszerűbben az OTP Portálok oldalon (regisztráció nélkül is az OTP Egészségpénztár / Lemondás menüpontban),
- vagy a Lemondó nyilatkozat Pénztárhoz történő benyújtásával (e-mailben, postai úton vagy a Pénztár ügyfélszolgálatán),
Lemondási kérelem beérkezése a Pénztárhoz: | Biztosítási díj levonása az egyéni számláról: |
---|---|
Tárgyhó 15-ig: | A tárgyhavi biztosítási díj kerül levonásra az egyéni számlájáról. |
Tárgyhó 15-e után: | A tárgyhavi és a tárgyhót követő hónap biztosítási díja kerül levonásra az egyéni számlájáról. |
Amennyiben később meggondolja magát, lehetősége van a biztosítás újra kötésére: az OTP Portálon keresztül (bejelentkezés után az Ügyintézés/Egészségbiztosításaink menüben).
Mikor szűnik meg a Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag?
Díjrendezetlenség esetén – ha az egyéni számlán 2 hónapon keresztül nem áll rendelkezésre a csomag díjának fedezete:
- automatikusan
megszűnik a biztosítás a díjnemfizetés 61. napján
(Ha egyéni számláján újra elérhető a csomag havi díjának összege, úgy automatikusan ismét biztosítottá válik, de a kockázatviselés kezdete újraindul.)
Lemondás esetén:
- ha a tárgyhót megelőző hónap 15-ig beérkezik a Pénztárhoz a lemondó nyilatkozat vagy az OTP Portálon e dátumig lemondja biztosítását, úgy a következő hónap 1-jétől megszűnik,
- a lemondási nyilatkozat beérkezése után egészségügyi ellátás már nem vehető igénybe.
További esetek:
- egészségpénztári tagsági jogviszony megszűnése esetén
- biztosított halála esetén
- 75. életév betöltése okán
- biztosított 100 százalékos rokkantsága vagy egészségkárosodása esetén
- társbiztosított esetén, ha a pénztártag biztosítási jogviszonya megszűnik
- a csoportos egészségbiztosítási keretszerződés megszűnése esetén
A Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag mellé – igény esetén – opcionális, exkluzív egészségbiztosítási csomagokat is köthet, melyek keretében magasabb minőségű egészségügyi szolgáltatásban részesülhet.
A tájékoztatás nem teljes körű. Kérjük, igénybevétel előtt tájékozódjon a Szerződési feltételek és Ügyféltájékoztató dokumentumból.
Kapcsolódó dokumentumok
Gyakran ismételt kérdések
Szolgáltatások, ellátás
Mert megbetegedés, panasz esetén:
- Éjjel-nappal hívható orvosi call center tanácsaira is támaszkodhat: olyan egészségügyi kérdésekben is fordulhat gyakorló orvosokhoz, mint a leletek, laboreredmények értelmezése, gyógyszerek alkalmazhatósága, tünetek, orvosi vizsgálatok, valamint egészségmegőrzés kapcsán.
Hiteles forrásból tájékozódhat és megtakaríthatja az orvosnál várakozással töltött órákat. - Teljeskörű ellátásszervezésben részesülhet: a szolgáltatásszervező szolgáltatást ajánl Önnek és igény esetén időpontot foglal a legjobb szakorvosok egyikéhez (akkor is, ha a biztosítás nem terjed ki a vizsgálatra).
Ha nincs orvos ismerőse, megnyugodhat, hiszen jó szakemberhez kerül és színvonalas egészségügyi ellátásban részesül.
(A biztosító abban az esetben téríti meg az igénybe vett ellátás/vizsgálat költségét - a szerződési feltételekben meghatározott összeghatárig -, ha arra a biztosítási csomag kiterjed. Amennyiben az egészségügyi ellátás nem tartozik a biztosított szolgáltatások körébe, az ellátás díját a tagnak kell megfizetnie, de finanszírozhatja egyéni számlájáról, ha a szolgáltató szerződött a Pénztárral az adott egészségügyi ellátás nyújtására.) - Néhány napon belül igénybe veheti az ellátást: az ellátásszervező akár 5 (nagyértékű diagnosztikai vizsgálatok esetében akár 10) munkanapon belüli időpontot foglal Önnek magán-egészségügyi partneréhez, bármely járóbetegellátásra.
A hosszú várólistának, várakozási időnek vége! - Értékes ellátásokban részesülhet: egynapos sebészeti ellátás 200 000 Ft keretösszeg erejéig, nagyértékű képalkotó diagnosztika 300 000 Ft keretösszegig, és kritikus betegség diagnosztizálása esetén megnyíló 1 millió forintos költségkeret (utóbbi bármely panasz kezelésére felhasználható).
Nagy probléma esetén nagy segítséget jelent. - Jelképes összegért veheti igénybe a Hello Egészség Bázis csomag minőségi egészségügyi szolgáltatásait: havi 119 forintért.
Aki eddig anyagi okokból nem kötött egészségbiztosítást, most színvonalas ellátásban részesülhet komolyabb betegség esetén, éves szinten mindössze 1428 forintért. - Színvonalas ellátásban részesülhet Ön és társbiztosítottnak bejelentett közeli hozzátartozója is.
Családtagjai egészségbiztosításáról szintén mindössze személyenként havi 119 forintért gondoskodhat.
SZOLGÁLTATÁS | KERETÖSSZEG/ÉV* |
---|---|
Teljeskörű ellátásszervezés telefonon | |
Orvosi Call Center és online tanácsadás | |
Egynapos
sebészet (A Bázis biztosítás szerződési feltételek 3. számú mellékletében szereplő műtétekre vonatkozik, valamint a kapcsolódó költségekre: szükséges gyógyszerek, vérkészítmény, implantátum, egyszerhasználatos eszközök, kórházi hotelszolgáltatás.) | 200 000 Ft |
Nagyértékű
diagnosztika (CT, MR, PET CT, Cardio CT – szakorvosi javaslat alapján.) | 300 000 Ft (40 000 Ft/vizsgálat) |
Újonnan
kialakult kritikus betegség diagnosztizálása, ellátása esetén igénybe vehető
költségkeret – egészségügyi szolgáltatások értékének megtérítésére: - szívinfarktus - egyéb súlyos koszorúér betegség - rosszindulatú daganatos megbetegedés - agyi érkatasztrófa - vakság - süketség - beszédképesség elvesztése - előrehaladott bőrkérgesedés - szisztémás lupus erythematosus - csontvelő-elégtelenség - végállapotú tüdőbetegség - krónikus veseelégtelenség - kóma - szklerózis multiplex - Parkinson kór - Alzheimer kór - agyvelőgyulladás - bakteriális agyhártyagyulladás - aortaműtét - szívbillentyűműtét - koponya megnyitásával járó műtét - szervátültetés - nagyfokú égés esetén. | 1 000 000 Ft |
* A keretösszeg csökken a 65-74 éves pénztártagok esetében. A részletekről az Ügyféltájékoztató 16.oldalán tájékozódhat.
A Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag ellátásait 2019. november 1-től vehetik igénybe a biztosításra jogosult pénztártagok.
Azon azonosított pénztártagok, akik a biztosítás indulásakor még nem rendelkeztek a biztosítás díját fedező egyenleggel, de később befizetik azt (+ működési költség): azon hónap első napjától élhetnek a biztosítás lehetőségével, amelyet megelőző hónap 15. napján elérhető a tag egyéni számláján a biztosítás díja.
Új, már azonosított pénztártagok: azon hónap első napjától vehetik igénybe a biztosítás szolgáltatásait, amelyet megelőző hónap 15-éig beérkezik a Pénztárhoz a biztosítás díja a pénztártag egyéni számlájára (a biztosítás díjának levonását megelőzően a belépési díj, a kártyadíj, és a működési költségek is levonásra kerülnek).
Novembertől a Teladoc asszisztencia vonalán keresztül (+36 1 461 1559) érdeklődhet, hogy kiterjed-e egészségbiztosítása az igénybe venni kívánt szolgáltatásra.
A szolgáltatások a Teladoc – minden szakterületet lefedő – partnerhálózatánál vehetők igénybe, a legnagyobb hazai egészségügyi magánszolgáltatóknál:
- az ország minden megyéjében
- 75 településen
- közel 450 intézményben.
A Teladoc segít Önnek megtalálni a legideálisabb szolgáltatót, szakorvost. Ellátás ajánlása és akár megszervezése érdekében hívja a Teladocot: +36 1 461 1559.
Segítségre lenne szüksége?
Kérjen visszahívást, hogy szakértő kollégáink az Önnek legmegfelelőbb időpontban kereshessék Önt a továbbiakkal.
Ha kérdése van, hívja ügyfélszolgálatunkat
hétfő-péntek | 7:30-20:00 |
Nyitva tartás a személyes ügyfélszolgálatunkon
Ügyfélszolgálatunk az alábbi nyitvatartási időben várja Önt új címünkön (1138 Budapest, Váci út 135-139. OTP Bank fiók):
Hétfő: 8.30 - 17.00
Kedd - péntek: 8.30 - 16.00
Emellett ügyfélszolgálatos kollégáink
rendelkezésére állnak:
- telefonon (H-P: 7.30-20.00),
- e-mailben,
- és chat-en (H-P: 8.00-18.00) keresztül is.
Számlák személyes leadása:
OTP Egészségpénztári számláit várakozás nélkül, egyszerűen leadhatja az ügyfélszolgálaton elhelyezett számlagyűjtő dobozban (1138 Budapest, Váci út 135-139. OTP Bank fiók).
- Cím:
- 1138 Budapest, Váci út 135-139. (OTP Bank fiók)
- Levelezési cím:
- 1369 Budapest 5. Pf. 362
- Nyitvatartás:
- Hétfő: 8.30 - 17.00
Kedd-péntek: 8.30 - 16.00 - E-mail cím:
- info@otpep.hu
- Bankszámlaszám:
- 11703006-20411440
- Adószám:
- 18105564-2-41
- További oldalak:
- www.otpportalok.hu
- www.golyavaro.hu
- www.facebook.com/otpep
- www.instagram.com/otpep
- www.youtube.com/user/otppenztarak