HELLO EGÉSZSÉG!

Egészségbiztosítás az OTP Egészségpénztár tagjainak – 2019. november 1-től

Az OTP Egészségpénztár rendkívül kedvező feltételekkel kötött csoportos egészségbiztosítási szerződést tagjai számára. A 2019. november 1-től igénybe vehető „Hello Egészség Bázis” egészségbiztosítási csomag szolgáltatásait a Groupama Biztosító Zrt. nyújtja, azaz – ellátásszervező révén – megszervezi és kifizeti a pénztártagok – biztosítási feltételek szerinti – egészségügyi ellátását. November 1-től minden 16-74 éves azonosított pénztártag (akinek számláján rendelkezésre áll a biztosítás díja) automatikusan (külön nyilatkozat megtétele nélkül) a Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag biztosítottja, melynek díját (havi 119 forintot) szintén automatikusan vonja le a Pénztár a tagok egyéni számlájáról.

Miért jó a Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag?

Megbetegedés, panasz esetén:

  1. ÉJJEL-NAPPAL HÍVHATÓ ORVOSI CALL CENTER tanácsaira, útmutatására támaszkodhat: olyan egészségügyi kérdésekben fordulhat gyakorló orvosokhoz, mint a leletek, laboreredmények értelmezése, gyógyszerek alkalmazhatósága, mellékhatásai, tünetek, betegségek, vagy éppen orvosi vizsgálatok, egészségmegőrzés kapcsán.
    • Hiteles forrásból tájékozódhat és megtakaríthatja az orvosnál várakozással töltött órákat.
  2. TELJESKÖRŰ ELLÁTÁSSZERVEZÉSben részesülhet: bármilyen egészségügyi probléma esetén felhívhatja a szolgáltatásszervezőt, aki egészségügyi szolgáltatást ajánl Önnek és igény esetén időpontot foglal a legjobb szakorvosok egyikéhez (akkor is, ha a biztosítás nem terjed ki a vizsgálatra).
    (A biztosító abban az esetben téríti meg az igénybe vett ellátás/vizsgálat költségét - a szerződési feltételekben meghatározott összeghatárig -, ha arra a biztosítási csomag kiterjed. Amennyiben az egészségügyi ellátás nem tartozik a biztosított szolgáltatások körébe, az ellátás díját a tagnak kell megfizetnie, de finanszírozhatja egyéni számlájáról, ha a szolgáltató szerződött a Pénztárral az adott egészségügyi ellátás nyújtására.)
    • Ha nincs orvos ismerőse, megnyugodhat, hiszen jó szakemberhez kerül és magas színvonalú egészségügyi ellátásban részesül.
  3. MÁR NÉHÁNY NAPON BELÜL igénybe veheti a szükséges ellátást: az ellátásszervező ugyanis várhatóan akár 5 munkanapon (nagyértékű diagnosztikai vizsgálatok esetében akár 10 munkanapon) belüli időpontot foglal Önnek magán-egészségügyi partneréhez, bármely járóbetegellátásra.
    • A hosszú várólistának és a várakozási időnek tehát vége!
  4. ÉRTÉKES ELLÁTÁSOKBAN RÉSZESÜLHET: egynapos sebészeti ellátás 200 000 Ft keretösszeg erejéig, nagyértékű képalkotó diagnosztika 300 000 Ft keretösszegig (pl. szakorvos által elrendelt CT, MR), és kritikus betegség diagnosztizálása esetén igénybe vehető 1 millió forintos költségkeret, mely újonnan kialakult kritikus betegség (23 betegség esetén, pl. rosszindulatú daganatos megbetegedés, szívinfarktus) diagnosztizálása esetén használható, az igénybe vett egészségügyi szolgáltatások értékének megtérítésére.
    • Nagy probléma esetén nagy segítséget jelent.
      (A biztosító kizárólag az ellátásszervező által jóváhagyott szolgáltatásokat téríti meg (pl. korábbi számlákat nem), a biztosítási keretösszeg erejéig.)
  5. JELKÉPES ÖSSZEGért veheti igénybe a Hello Egészség Bázis csomag minőségi egészségügyi szolgáltatásait: havi 119 forintért.
    • Aki eddig anyagi okokból nem kötött egészségbiztosítást, most színvonalas ellátásban részesülhet, éves szinten mindössze 1428 forintért.
  6. MAGAS SZÍNVONALÚ ELLÁTÁSban részesülhet: Ön és társbiztosítottnak bejelentett közeli hozzátartozója is.
    • Családtagjai egészségbiztosításáról szintén mindössze személyenként havi 119 forintért gondoskodhat.

 

Az ellátást szervezi: Teladoc Hungary Kft.

A biztosítást nyújtja: Groupama Biztosító Zrt.

Mikortól veheti igénybe az egészségbiztosítás szolgáltatásait?

A Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag ellátásait 2019. november 1-től vehetik igénybe a biztosításra jogosult pénztártagok (16-74 éves azonosított tagok, akiknek egyéni számláján elérhető a biztosítás 119 forintos díja).

Azon azonosított pénztártagok,
akik a biztosítás indulásakor még nem rendelkeztek a biztosítás díját fedező egyenleggel, de később befizetik azt (+ működési költség):
Azon hónap első napjától,
amelyet megelőző hónap 15. napján elérhető a tag egyéni számláján a biztosítás díja.
Új, már azonosított pénztártagok:Azon hónap első napjától, amelyet megelőző hónap 15-éig beérkezik a Pénztárhoz a biztosítás díja a pénztártag egyéni számlájára (a biztosítás díjának levonását megelőzően a belépési díj, a kártyadíj, és a működési költségek is levonásra kerülnek).
Társbiztosítottnak és szolgáltatási kedvezményezettnek bejelentett családtagok:Azon hónap első napjától, amelyet megelőző hónap 15-éig:
- beérkezik a Pénztárhoz a biztosítás díja
(119 Ft + működési költség) a pénztártag egyéni számlájára
- valamint bejelenti hozzátartozóját egészségpénztári szolgáltatási kedvezményezettnek és társbiztosítottnak egyaránt. (Lásd: Ki és hogyan részesülhet egészségbiztosítási ellátásban?)

JOGOSULTSÁG ELLENŐRZÉS: az OTP Portálon (Ügyintézés/Biztosításaink menü) vagy az ügyfélszolgálaton keresztül ellenőrizheti, hogy jogosult-e a biztosításra.

BIZTOSÍTÁS LEMONDÁSA: a Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomagot bármikor lemondhatja.
Az egészségbiztosítás legegyszerűbben az OTP Portálon keresztül mondható le: regisztráció nélkül az „Ügyintézés/Biztosítás lemondása” menüben.

Milyen szolgáltatásokra terjed ki a Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag?

Az alábbi egészségügyi szolgáltatásokat vehetik igénybe a biztosítottak:

A szolgáltatás KITERJED:A szolgáltatás NEM TERJED KI, például:
Munkanapokon 8-20 óra között felhívhatja az ellátásszervezőt, aki egészségügyi ellátást ajánl Önnek Magyarország bármely megyéjébe, a legjobb szakorvosokhoz:
- szakorvosi ellátásra,
- laboratóriumi vizsgálatra,
- képalkotó vizsgálatra,
- orvosi konzultációra.

Igény esetén időpontot is foglal akár 5 munkanapon (nagyértékű diagnosztikai vizsgálatok esetében akár 10 munkanapon) belüli dátumra.
Olyan szolgáltató ellátására, amely nem partnere a biztosítónak.

Plasztikai sebészet, fogászati ellátás, szájsebészeti beavatkozás, rehabilitációs kezelés, ápolás, szakértői tevékenység, receptírás, intenzív ellátás, sürgősségi ellátás költségének megtérítésére.

Nem Magyarországon bekövetkezett balesetből vagy valószínűsíthető betegségből eredően igénybe vett egészségügyi szolgáltatásra.
A szolgáltatás KITERJED:A szolgáltatás NEM TERJED KI, például:
Egészségügyi kérdésekben kérheti szakképzett, gyakorló orvosok segítségét a nap 24 órájában, az év minden napján, akár telefonon, akár online (így leletet, képet is csatolhat üzenetéhez).
Például az alábbi témákban érdeklődhet:
- kórházi zárójelentések, laboratóriumi eredmények magyarázata
- betegségekkel, kezelésekkel kapcsolatos kérdések
- gyógyszerek alkalmazhatósága
A szolgáltatás során nyújtott információk nem helyettesítik a személyes orvosi vizsgálatot, azok kizárólag tájékoztató jellegűek.
A szolgáltatás KITERJED:Keretösszeg/év*:A szolgáltatás NEM TERJED KI, például:
A Bázis biztosítás szerződési feltételek 3. számú mellékletében szereplő műtétekre vonatkozik, valamint a kapcsolódó költségekre:
- szükséges gyógyszerek,
- vérkészítmény,
- implantátum,
- egyszerhasználatos eszközök,
- kórházi hotelszolgáltatás

melyek – a biztosítási jogviszony létrejöttét követő – 1 hónapos várakozási idő múlva vehetők igénybe.

Feltétel: előzetes bejelentés az ellátásszervezőnél.
200.000 Ft- Olyan szolgáltató ellátására, amely nem partnere a biztosítónak.

- Előzménybetegségekre (azaz a biztosításkötés előtt keletkezett betegségekre).

- Nem Magyarországon bekövetkezett balesetből vagy valószínűsíthető betegségből eredően igénybe vett egészségügyi szolgáltatásra.
A szolgáltatás KITERJED:Keretösszeg/év*:A szolgáltatás NEM TERJED KI, például:
(CT, MR, PET CT, Cardio CT)
szublimit/maximum: 40.000 Ft/vizsgálat
(Kizárólag szakorvosi javaslat alapján vehető igénybe.)
300.000 Ft- Olyan szolgáltató ellátására, amely nem partnere a biztosítónak.

- Előzménybetegségekre (azaz a biztosításkötés előtt keletkezett betegségekre).

- Nem Magyarországon bekövetkezett balesetből vagy valószínűsíthető betegségből eredően igénybe vett egészségügyi szolgáltatásra.
A szolgáltatás KITERJED:Keretösszeg/év*:A szolgáltatás NEM TERJED KI, például:
Igénybe vett egészségügyi szolgáltatások értékének megtérítésére használható fel újonnan kialakult, a feltételekben felsorolt betegségek esetén.

Például:
- szívinfarktus
- egyéb súlyos koszorúér betegség
- rosszindulatú daganatos megbetegedés
- agyi érkatasztrófa
- vakság
- süketség
- beszédképesség elvesztése
- előrehaladott bőrkérgesedés
- szisztémás lupus erythematosus
- csontvelő-elégtelenség
- végállapotú tüdőbetegség
- krónikus veseelégtelenség
- kóma
- szklerózis multiplex
- Parkinson kór
- Alzheimer kór
- agyvelőgyulladás
- bakteriális agyhártyagyulladás
- aortaműtét
- szívbillentyűműtét
- koponya megnyitásával járó műtét
- szervátültetés
- nagyfokú égés
esetén.

Feltétel: bejelentés az ellátásszervezőnél.
1.000.000 Ft- Előzménybetegségekre (azaz a biztosításkötés előtt keletkezett betegségekre).

- Nem Magyarországon bekövetkezett balesetből vagy valószínűsíthető betegségből eredően igénybe vett egészségügyi szolgáltatásra.

- Gyógyszer, gyógyászati segédeszköz, étrendkiegészítő, vitamin, speciális élelmiszer, tápszer.

*A keretösszeg csökken a 65-74 éves pénztártagok esetében. A részletekről az Ügyféltájékoztató 16. oldalán tájékozódhat..

Az egészségbiztosítás díja

A Hello Egészség Bázis egészségbiztosítás havi díja biztosítottanként: 119 Ft.

A Bázis biztosítási csomag havi díját a Pénztár automatikusan levonja a tagok egyéni számlájáról.

Hol ellenőrizheti, hogy kiterjed-e a biztosítási csomag az igénybe venni kívánt szolgáltatásra?

A Teladoc asszisztencia vonalán gyorsan és egyszerűen tájékozódhat: +36 1 461 1559

Az ellátásokról és a szolgáltatás igénybevételének részletes feltételeiről további információt az Ügyféltájékoztatóban olvashat.

Ki és hogyan részesül(het) a kedvező egészségbiztosítási ellátásban?

Kinek jár automatikusan a Hello Egészség Bázis csomag?

  • 16-74 éves azonosított pénztártag (16. életévét betöltötte, de 75. életévét még nem)
  • és egészségpénztári számláján rendelkezésre áll a biztosítás díja (a Pénztár a biztosítás díját – a pénztártag számlájáról – havonta előre fizeti meg a biztosítósnak a következő hónap biztosítási fedezeteként)
  • a korábban belépett és újonnan belépő pénztártagok egyaránt, ha teljesülnek a fenti feltételek

Kinek járhat még
?

  • 16-74 éves közeli hozzátartozóinak is igényelhet egészségbiztosítást (amennyiben Ön is biztosított), az alábbi módon:
    1. ha még nem tette, jelölje meg szolgáltatási kedvezményezettnek közeli hozzátartozóját (az OTP Portálok oldalon: „Saját adatok / Szolgáltatási kedvezményezettek” menü, vagy küldje be az alábbi nyomtatványt a Pénztár valamely elérhetőségére),
    2. majd jelentse be családtagját társbiztosítottnak is. (Ha érdekli a lehetőség, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat: +36 1 3666 555.)
    Társbiztosítottak számára a Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag díja szintén 119 Ft/fő/hó.
  • 16-74 éves azonosított pénztártag, ha még nem áll rendelkezésre a biztosítás havi díja (119 Ft) egyéni számláján. Egyéni számlája feltöltésével (119 Ft + működési költség) automatikusan (igénylőlap beküldése nélkül) biztosítottá válik.

Hogyan vehető majd igénybe az orvosi ellátás egészségbiztosításon keresztül?

Az igénylés és elszámolás leggyakoribb esete:

  1. A biztosított/társbiztosított felhívja az ellátásszervező (Teladoc) asszisztencia vonalát az ellátás megszervezése érdekében.
    Telefon: +36 1 461 1559 (nem emelt díjas, hívható: munkanapokon 8.00-20.00)
  2. Az ellátásszervező ellenőrzi a biztosított/társbiztosított jogosultságát, tájékozódik egészségügyi állapotáról és – szükség esetén – bekéri a panaszával kapcsolatos, vizsgálathoz előírt orvosi dokumentumokat.
  3. Az ellátásszervező megszervezi a biztosított/társbiztosított – biztosítási feltételek szerinti – orvosi ellátását/vizsgálatát: időpontot egyeztet a szolgáltatóhoz a panaszai alapján indokolt ellátásra/vizsgálatra, várhatóan akár 5 (nagyértékű diagnosztikai vizsgálatok esetében akár 10) munkanapon belüli dátumra.
  4. A biztosított/társbiztosított igénybe veszi a szolgáltatást az ellátásszervező által megjelölt szolgáltatónál.
  5. A biztosító megtéríti az igénybe vett ellátás/vizsgálat költségét a szerződési feltételekben meghatározott összeghatárig (amennyiben arra a biztosítási csomag kiterjed).
    (Ha biztosítás terhére történik az elszámolás, úgy a számlával kapcsolatban Önnek nincs teendője.)

Tanácsot kérne egészségügyi témában (pl. lelet értelmezése vagy orvosi vizsgálat kapcsán)?

A biztosított/társbiztosított felhívja az ellátásszervező (Teladoc) asszisztencia vonalát egészségügyi kérdésével.

Telefon: +36 1 461 1559 (nem emelt díjas, hívható: minden nap 0.00-24.00)

Hogyan mondható le az egészségbiztosítás?

A Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag bármikor lemondható:

  • az OTP Portálok oldalon (regisztráció nélkül is az Ügyintézés/Biztosítás lemondása menüpontban az üzletág (OTP Egészségpénztár) és a szerepkör (Magánszemély) kiválasztását követően),
  • vagy a Lemondó nyilatkozat Pénztárhoz történő benyújtásával (e-mailben, postai úton vagy a Pénztár ügyfélszolgálatán),
Lemondási kérelem beérkezése a Pénztárhoz:Biztosítási díj levonása az egyéni számláról:
Tárgyhó 15-ig:A tárgyhavi biztosítási díj kerül levonásra az egyéni számlájáról.
Tárgyhó 15-e után:Tárgyhó 15-ig beérkezett lemondás esetén a tárgyhavi biztosítási díj levonásra kerül az egyéni számlájáról.

Mikor szűnik meg a Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag?

Díjrendezetlenség esetén – ha az egyéni számlán 2 hónapon keresztül nem áll rendelkezésre a csomag díjának fedezete:

  • automatikusan megszűnik a biztosítás a díjnemfizetés 61. napján
    (Ha egyéni számláján újra elérhető a csomag havi díjának összege, úgy automatikusan ismét biztosítottá válik, de a kockázatviselés kezdete újraindul.)

Lemondás esetén:

  • ha a tárgyhót megelőző hónap 15-ig beérkezik a Pénztárhoz a lemondó nyilatkozat vagy az OTP Portálon e dátumig lemondja biztosítását, úgy a következő hónap 1-jétől megszűnik,
  • a lemondási nyilatkozat beérkezése után egészségügyi ellátás már nem vehető igénybe.

További esetek:

  • egészségpénztári tagsági jogviszony megszűnése esetén
  • biztosított halála esetén
  • 75. életév betöltése okán
  • biztosított 100 százalékos rokkantsága vagy egészségkárosodása esetén
  • társbiztosított esetén, ha a pénztártag biztosítási jogviszonya megszűnik
  • a csoportos egészségbiztosítási keretszerződés megszűnése esetén

A Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag mellé – igény esetén – opcionális, exkluzív egészségbiztosítási csomagokat is köthet, melyek révén magasabb minőségű egészségügyi szolgáltatásban részesülhet.

A tájékoztatás nem teljes körű. Kérjük, igénybevétel előtt tájékozódjon az alább elérhető Szerződési feltételek és Ügyféltájékoztató dokumentumból.

Gyakran ismételt kérdések

Egészségbiztosítás – Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag

Szolgáltatások, ellátás

Mert megbetegedés, panasz esetén:

  1. TELJESKÖRŰ ELLÁTÁSSZERVEZÉSben részesülhet: a szolgáltatásszervező szolgáltatást ajánl Önnek és igény esetén időpontot foglal a legjobb szakorvosok egyikéhez (akkor is, ha a biztosítás nem terjed ki a vizsgálatra).
    Ha nincs orvos ismerőse, megnyugodhat, hiszen jó szakemberhez kerül és színvonalas egészségügyi ellátásban részesül
  2. NÉHÁNY NAPON BELÜL igénybe veheti az ellátást: az ellátásszervező akár 5 (nagyértékű diagnosztikai vizsgálatok esetében akár 10) munkanapon belüli időpontot foglal Önnek magán-egészségügyi partneréhez, bármely járóbetegellátásra.
    A hosszú várólistának, várakozási időnek vége!
  3. ÉJJEL-NAPPAL HÍVHATÓ ORVOSI CALL CENTER tanácsaira is támaszkodhat: olyan egészségügyi kérdésekben is fordulhat gyakorló orvosokhoz, mint a leletek, laboreredmények értelmezése, gyógyszerek alkalmazhatósága, tünetek, orvosi vizsgálatok, egészségmegőrzés kapcsán.
    Hiteles forrásból tájékozódhat és megtakaríthatja az orvosnál várakozással töltött órákat.
  4. ÉRTÉKES ELLÁTÁSOKban részesülhet: egynapos sebészeti ellátás 200 000 Ft keretösszeg erejéig, nagyértékű képalkotó diagnosztika 300 000 Ft keretösszegig, és kritikus betegség diagnosztizálása esetén megnyíló 1 millió forintos költségkeret (utóbbi bármely panasz kezelésére felhasználható).
    Nagy probléma esetén nagy segítséget jelent.
  5. JELKÉPES ÖSSZEGért veheti igénybe a Hello Egészség Bázis csomag minőségi egészségügyi szolgáltatásait: havi 119 forintért.
    Aki eddig anyagi okokból nem kötött egészségbiztosítást, most színvonalas ellátásban részesülhet komolyabb betegség esetén, éves szinten mindössze 1428 forintért.
  6. SZÍNVONALAS ELLÁTÁSban részesülhet: Ön és társbiztosítottnak bejelentett közeli hozzátartozója is.
    Családtagjai egészségbiztosításáról szintén mindössze személyenként havi 119 forintért gondoskodhat.
SZOLGÁLTATÁSKERETÖSSZEG/ÉV*
Teljeskörű ellátásszervezés telefonon 
Orvosi Call Center és online tanácsadás 
Egynapos sebészet
(A Bázis biztosítás szerződési feltételek 3. számú mellékletében szereplő műtétekre vonatkozik, valamint a kapcsolódó költségekre: szükséges gyógyszerek, vérkészítmény, implantátum, egyszerhasználatos eszközök, kórházi hotelszolgáltatás.)
200 000 Ft
Nagyértékű diagnosztika
(CT, MR, PET CT, Cardio CT – szakorvosi javaslat alapján.)
300 000 Ft
(40 000 Ft/vizsgálat)
Újonnan kialakult kritikus betegség diagnosztizálása, ellátása esetén igénybe vehető költségkeret – egészségügyi szolgáltatások értékének megtérítésére:
- szívinfarktus
- egyéb súlyos koszorúér betegség
- rosszindulatú daganatos megbetegedés
- agyi érkatasztrófa
- vakság
- süketség
- beszédképesség elvesztése
- előrehaladott bőrkérgesedés
- szisztémás lupus erythematosus
- csontvelő-elégtelenség
- végállapotú tüdőbetegség
- krónikus veseelégtelenség
- kóma
- szklerózis multiplex
- Parkinson kór
- Alzheimer kór
- agyvelőgyulladás
- bakteriális agyhártyagyulladás
- aortaműtét
- szívbillentyűműtét
- koponya megnyitásával járó műtét
- szervátültetés
- nagyfokú égés esetén.
1 000 000 Ft

* A keretösszeg csökken a 65-74 éves pénztártagok esetében. Kérjük, a részletekről tájékozódjon az Ügyféltájékoztatóban.

A Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag ellátásait 2019. november 1-től vehetik igénybe a biztosításra jogosult pénztártagok.

Azon azonosított pénztártagok, akik 2019. november 1. után töltik fel egyenlegüket a biztosítás díjával (+ működési költség): azon hónap első napjától élhetnek a biztosítás lehetőségével, amelyet megelőző hónap 15. napján elérhető a tag egyéni számláján a biztosítás díja.

Új, már azonosított pénztártagok: azon hónap első napjától vehetik igénybe a biztosítás szolgáltatásait, amelyet megelőző hónap 15-éig beérkezik a Pénztárhoz a biztosítás díja a pénztártag egyéni számlájára (a biztosítás díjának levonását megelőzően a belépési díj, a kártyadíj, és a működési költségek is levonásra kerülnek).

Novembertől a Teladoc asszisztencia vonalán keresztül (+36 1 461 1559) érdeklődhet, hogy kiterjed-e egészségbiztosítása az igénybe venni kívánt szolgáltatásra.

A szolgáltatások a Teladoc – minden szakterületet lefedő – partnerhálózatánál vehetők igénybe, a legnagyobb hazai egészségügyi magánszolgáltatóknál:

  • az ország minden megyéjében
  • 60 településen
  • több mint 400 intézményben.

Partnerhálózat térképe

További információk


Ha kérdése van, hívja ügyfélszolgálatunkat

Az alábbi időpontokban hívható:
hétfő-péntek7:30-20:00

Vagy jöjjön el hozzánk személyesen

Cím:
1133 Budapest, Váci út 80. (OTP Bank fiók)
Levelezési cím:
1369 Budapest 5. Pf. 362
E-mail cím:
info@otpep.hu
Bankszámlaszám:
11703006-20411440
Nyitvatartás:
hétfő7:45 – 17:00
kedd-péntek7:45 – 16:00
Decemberi-ünnepi személyes ügyfélszolgálati nyitva tartás
2019.12.06. péntek7:45 – 16:00
2019.12.07. szombat7:45 – 16:00
2019.12.13. péntek7:45 – 16:00
2019.12.14. szombat7:45 – 16:00
2019.12.24.
kedd
Zárva
2019.12.25. szerdaZárva
2019.12.26. csütörtökZárva
2019.12.27. péntekZárva
2019.12.30. hétfő7:45 – 17:00
2019.12.31.
kedd
7:45 – 14:00