HELLO EGÉSZSÉG!

Egészségbiztosítás az OTP Egészségpénztár tagjainak

Figyelem!
Korlátozottan érhetők el az egészségbiztosítás egyes szolgáltatásai a koronavírus-járvány idején

A biztosítással rendelkező pénztártagok továbbra is bármikor hívhatják az orvosi call centert (pl. járványügyi teendőkkel, tudnivalókkal, leletkonzultációval kapcsolatosan). Azonban az ellátásszervezésben fennakadások várhatók a csökkenő szolgáltatói kapacitások és a kormányrendelkezések miatt. Új szűrővizsgálati időpont foglalása sajnos nem lehetséges.

Kérjük, orvosi ellátása megszervezését átmenetileg csak halaszthatatlan esetben igényelje a Teladoctól.

Köszönjük megértését!


Az OTP Egészségpénztár rendkívül kedvező feltételekkel kötött csoportos egészségbiztosítási szerződést tagjai számára.

A „Hello Egészség Bázis” egészségbiztosítási csomag szolgáltatásait a Groupama Biztosító Zrt. nyújtja, azaz – ellátásszervező révén – megszervezi és kifizeti a pénztártagok – biztosítási feltételek szerinti – egészségügyi ellátását. Minden 16-74 éves azonosított pénztártag (akinek számláján rendelkezésre áll a biztosítás díja) automatikusan (külön nyilatkozat megtétele nélkül) a Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag biztosítottja, melynek díját (havi 119 forintot) szintén automatikusan vonja le a Pénztár a tagok egyéni számlájáról. A Bázis csomag biztosítottjai – igény esetén – kiegészíthetik biztosításukat opcionális egészségbiztosítási csomagokkal is, amelyek révén még több minőségi egészségügyi szolgáltatásban részesülhetnek.

Miért jó a Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag?

Megbetegedés, panasz esetén:

Éjjel-nappal hívható orvosi call center

Hiteles forrásból tájékozódhat és megtakaríthatja az orvosnál várakozással töltött órákat.

Olyan egészségügyi kérdésekben fordulhat gyakorló orvosokhoz, mint a leletek, laboreredmények értelmezése, gyógyszerek alkalmazhatósága, mellékhatásai, tünetek, betegségek, vagy éppen orvosi vizsgálatok, egészségmegőrzés kapcsán.

Teljeskörű ellátásszervezés

Jó szakemberhez kerül és magas színvonalú egészségügyi ellátásban részesül.

Bármilyen egészségügyi probléma esetén felhívhatja a szolgáltatásszervezőt, aki egészségügyi szolgáltatást ajánl Önnek és igény esetén időpontot foglal a legjobb szakorvosok egyikéhez (akkor is, ha a biztosítás nem terjed ki a vizsgálatra).

(A biztosító abban az esetben téríti meg az igénybe vett ellátás/vizsgálat költségét - a szerződési feltételekben meghatározott összeghatárig -, ha arra a biztosítási csomag kiterjed. Amennyiben az egészségügyi ellátás nem tartozik a biztosított szolgáltatások körébe, az ellátás díját a tagnak kell megfizetnie, de finanszírozhatja egyéni számlájáról, ha a szolgáltató szerződött a Pénztárral az adott egészségügyi ellátás nyújtására.)

Gyors ellátás

Vége a hosszú várólistának és a várakozási időnek!

Már néhány napon belül igénybe veheti a szükséges ellátást: az ellátásszervező ugyanis várhatóan akár 5 munkanapon (nagyértékű diagnosztikai vizsgálatok esetében akár 10 munkanapon) belüli időpontot foglal Önnek magán-egészségügyi partneréhez, bármely járóbetegellátásra.

Nagyösszegű ellátásokra is kiterjed

Probléma esetén nagy segítséget jelent a következő egészségügyi szolgáltatások értékének megtérítése:

  • Egynapos sebészeti ellátás 200 000 Ft keretösszeg erejéig,
  • nagyértékű képalkotó diagnosztika 300 000 Ft keretösszegig (pl. szakorvos által elrendelt CT, MR),
  • kritikus betegség diagnosztizálása esetén igénybe vehető 1 millió forintos költségkeret, mely újonnan kialakult kritikus betegség (23 betegség esetén, pl. rosszindulatú daganatos megbetegedés, szívinfarktus) diagnosztizálása esetén használható,

Mennyibe kerül a Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag?

Jelképes összegért veheti igénybe a Hello Egészség Bázis csomag minőségi egészségügyi szolgáltatásait: havi 119 Ft, éves szinten mindössze 1 428 Forintért.

Sőt, társbiztosítottnak bejelentett közeli hozzátartozója is magas színvonalú ellátásban részesülhet, családtagjai egészségbiztosításáról szintén mindössze személyenként havi 119 forintért gondoskodhat.

Az ellátást szervezi: Teladoc Hungary Kft.

A biztosítást nyújtja: Groupama Biztosító Zrt.

Mikortól veheti igénybe az egészségbiztosítás szolgáltatásait?

A Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag ellátásait 2019. november 1-től vehetik igénybe a biztosításra jogosult pénztártagok (16-74 éves azonosított tagok, akiknek egyéni számláján elérhető a biztosítás 119 forintos díja).

Azonosított pénztártagok,
akik a biztosítás indulásakor még nem rendelkeztek a biztosítás díját fedező egyenleggel, de később befizetik azt (+ működési költség):
Azon hónap első napjától,
amelyet megelőző hónap 15. napján elérhető a tag egyéni számláján a biztosítás díja.
Új, már azonosított pénztártagok:Azon hónap első napjától, amelyet megelőző hónap 15-éig beérkezik a Pénztárhoz a biztosítás díja a pénztártag egyéni számlájára (a biztosítás díjának levonását megelőzően a belépési díj, a kártyadíj, és a működési költségek is levonásra kerülnek).
Társbiztosítottnak és szolgáltatási kedvezményezettnek bejelentett családtagok:Azon hónap első napjától, amelyet megelőző hónap 15-éig:
- beérkezik a Pénztárhoz a biztosítás díja
(119 Ft + működési költség) a pénztártag egyéni számlájára
- valamint bejelenti hozzátartozóját egészségpénztári szolgáltatási kedvezményezettnek és társbiztosítottnak egyaránt. Lásd: Ki és hogyan részesül(het) egészségbiztosítási ellátásban?)

Jogosultság ellenőrzése

Az OTP Portálon (Ügyintézés/Biztosításaink menü) vagy az ügyfélszolgálaton keresztül ellenőrizheti, hogy jogosult-e a biztosításra.

Biztosítás lemondása

A Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomagot bármikor lemondhatja.

Az egészségbiztosítás legegyszerűbben az OTP Portálon keresztül mondható le, regisztráció nélkül, az „Ügyintézés/Biztosítás lemondása” menüben.

Milyen szolgáltatásokra terjed ki a Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag?

Az alábbi egészségügyi szolgáltatásokat vehetik igénybe a biztosítottak:

A szolgáltatás KITERJED:A szolgáltatás NEM TERJED KI, például:
Munkanapokon 8-20 óra között felhívhatja az ellátásszervezőt, aki egészségügyi ellátást ajánl Önnek Magyarország bármely megyéjébe, a legjobb szakorvosokhoz:
- szakorvosi ellátásra,
- laboratóriumi vizsgálatra,
- képalkotó vizsgálatra,
- orvosi konzultációra.

Igény esetén időpontot is foglal akár 5 munkanapon (nagyértékű diagnosztikai vizsgálatok esetében akár 10 munkanapon) belüli dátumra.
Olyan szolgáltató ellátására, amely nem partnere a biztosítónak.

Plasztikai sebészet, fogászati ellátás, szájsebészeti beavatkozás, rehabilitációs kezelés, ápolás, szakértői tevékenység, receptírás, intenzív ellátás, sürgősségi ellátás költségének megtérítésére.

Nem Magyarországon bekövetkezett balesetből vagy valószínűsíthető betegségből eredően igénybe vett egészségügyi szolgáltatásra.
A szolgáltatás KITERJED:A szolgáltatás NEM TERJED KI, például:
Egészségügyi kérdésekben kérheti szakképzett, gyakorló orvosok segítségét a nap 24 órájában, az év minden napján, akár telefonon, akár online (így leletet, képet is csatolhat üzenetéhez).
Például az alábbi témákban érdeklődhet:
- kórházi zárójelentések, laboratóriumi eredmények magyarázata
- betegségekkel, kezelésekkel kapcsolatos kérdések
- gyógyszerek alkalmazhatósága
A szolgáltatás során nyújtott információk nem helyettesítik a személyes orvosi vizsgálatot, azok kizárólag tájékoztató jellegűek.
A szolgáltatás KITERJED:Keretösszeg/év*:A szolgáltatás NEM TERJED KI, például:
A Bázis biztosítás szerződési feltételek 3. számú mellékletében szereplő műtétekre vonatkozik, valamint a kapcsolódó költségekre:
- szükséges gyógyszerek,
- vérkészítmény,
- implantátum,
- egyszerhasználatos eszközök,
- kórházi hotelszolgáltatás

melyek – a biztosítási jogviszony létrejöttét követő – 1 hónapos várakozási idő múlva vehetők igénybe.

Feltétel: előzetes bejelentés az ellátásszervezőnél.
200 000 Ft- Olyan szolgáltató ellátására, amely nem partnere a biztosítónak.

- Előzménybetegségekre (azaz a biztosításkötés előtt keletkezett betegségekre).

- Nem Magyarországon bekövetkezett balesetből vagy valószínűsíthető betegségből eredően igénybe vett egészségügyi szolgáltatásra.
A szolgáltatás KITERJED:Keretösszeg/év*:A szolgáltatás NEM TERJED KI, például:
(CT, MR, PET CT, Cardio CT)
szublimit/maximum: 40 000 Ft/vizsgálat
(Kizárólag szakorvosi javaslat alapján vehető igénybe.)
300 000 Ft- Olyan szolgáltató ellátására, amely nem partnere a biztosítónak.

- Előzménybetegségekre (azaz a biztosításkötés előtt keletkezett betegségekre).

- Nem Magyarországon bekövetkezett balesetből vagy valószínűsíthető betegségből eredően igénybe vett egészségügyi szolgáltatásra.
A szolgáltatás KITERJED:Keretösszeg/év*:A szolgáltatás NEM TERJED KI, például:
Igénybe vett egészségügyi szolgáltatások értékének megtérítésére használható fel az újonnan kialakult, a feltételekben felsorolt betegségek esetén.

Például:
- szívinfarktus
- egyéb súlyos koszorúér betegség
- rosszindulatú daganatos megbetegedés
- agyi érkatasztrófa
- vakság
- süketség
- beszédképesség elvesztése
- előrehaladott bőrkérgesedés
- szisztémás lupus erythematosus
- csontvelő-elégtelenség
- végállapotú tüdőbetegség
- krónikus veseelégtelenség
- kóma
- szklerózis multiplex
- Parkinson kór
- Alzheimer kór
- agyvelőgyulladás
- bakteriális agyhártyagyulladás
- aortaműtét
- szívbillentyűműtét
- koponya megnyitásával járó műtét
- szervátültetés
- nagyfokú égés
esetén.

Feltétel: bejelentés az ellátásszervezőnél.
1 000 000 Ft- Előzménybetegségekre (azaz a biztosításkötés előtt keletkezett betegségekre).

- Nem Magyarországon bekövetkezett balesetből vagy valószínűsíthető betegségből eredően igénybe vett egészségügyi szolgáltatásra.

- Gyógyszer, gyógyászati segédeszköz, étrendkiegészítő, vitamin, speciális élelmiszer, tápszer.

*A keretösszeg csökken a 65-74 éves pénztártagok esetében. A részletekről az Ügyféltájékoztató 16. oldalán tájékozódhat..

Az egészségbiztosítás díja

A Hello Egészség Bázis egészségbiztosítás havi díja biztosítottanként: 119 Ft.

A Bázis biztosítási csomag havi díját a Pénztár automatikusan levonja a tagok egyéni számlájáról.

Hol ellenőrizheti, hogy kiterjed-e a biztosítási csomag az igénybe venni kívánt szolgáltatásra?

A Teladoc asszisztencia vonalán gyorsan és egyszerűen tájékozódhat: +36 1 461 1559

Az ellátásokról és a szolgáltatás igénybevételének részletes feltételeiről további információt az Ügyféltájékoztatóban olvashat.

 

Ki és hogyan részesül(het) a kedvező egészségbiztosítási ellátásban?

Kinek jár automatikusan a Hello Egészség Bázis csomag?

  • 16-74 éves azonosított pénztártag (16. életévét betöltötte, de 75. életévét még nem)
  • és egészségpénztári számláján rendelkezésre áll a biztosítás díja (a Pénztár a biztosítás díját – a pénztártag számlájáról – havonta előre fizeti meg a biztosítósnak a következő hónap biztosítási fedezeteként)
  • a korábban belépett és újonnan belépő pénztártagok egyaránt, ha teljesülnek a fenti feltételek

Kinek járhat még
?

  • 16-74 éves közeli hozzátartozóinak is igényelhet egészségbiztosítást (amennyiben Ön is biztosított), az alábbi módon:
    1. ha még nem tette, jelölje meg szolgáltatási kedvezményezettnek közeli hozzátartozóját (az OTP Portálok oldalon: „Saját adatok / Szolgáltatási kedvezményezettek” menü, vagy küldje be az alábbi nyomtatványt a Pénztár valamely elérhetőségére),
    2. majd jelentse be családtagját társbiztosítottnak is. (Ha érdekli a lehetőség, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat: +36 1 3666 555.)

    Társbiztosítottak számára a Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag díja szintén 119 Ft/fő/hó.
  • 16-74 éves azonosított pénztártag, ha még nem áll rendelkezésre a biztosítás havi díja (119 Ft) egyéni számláján. Egyéni számlája feltöltésével (119 Ft + működési költség) automatikusan (igénylőlap beküldése nélkül) biztosítottá válik.

Hogyan vehető igénybe az orvosi ellátás egészségbiztosításon keresztül?

Az igénylés és elszámolás leggyakoribb esete:

  1. A biztosított/társbiztosított felhívja az ellátásszervező (Teladoc) asszisztencia vonalát az ellátás megszervezése érdekében.

    Telefon: +36 1 461 1559 (nem emelt díjas, hívható: munkanapokon 8.00-20.00)
  2. Az ellátásszervező ellenőrzi a biztosított/társbiztosított jogosultságát, tájékozódik egészségügyi állapotáról és – szükség esetén – bekéri a panaszával kapcsolatos, vizsgálathoz előírt orvosi dokumentumokat.

    Amennyiben nem azonosítható a biztosított/társbiztosított az ellátásszervezőnél, úgy a Pénztártag
    fedezetigazolással igazolhatja aktív egészségbiztosítását. Az igazolás az OTP Portálról tölthető le, akár bejelentkezés nélkül ("Ügyintézés és regisztráció / Biztosítás fedezetigazolás" menü), akár bejelentkezés után ("Ügyintézés / Egészségbiztosításaink" menü).

    Kérjük, juttassa el az igazolást a Teladochoz. Köszönjük együttműködését!
  3. Az ellátásszervező megszervezi a biztosított/társbiztosított – biztosítási feltételek szerinti – orvosi ellátását/vizsgálatát: időpontot egyeztet a szolgáltatóhoz a panaszai alapján indokolt ellátásra/vizsgálatra, várhatóan akár 5 (nagyértékű diagnosztikai vizsgálatok esetében akár 10) munkanapon belüli dátumra.
  4. A biztosított/társbiztosított igénybe veszi a szolgáltatást az ellátásszervező által megjelölt szolgáltatónál.
  5. A biztosító megtéríti az igénybe vett ellátás/vizsgálat költségét a szerződési feltételekben meghatározott összeghatárig (amennyiben arra a biztosítási csomag kiterjed).

    (Ha biztosítás terhére történik az elszámolás, úgy a számlával kapcsolatban Önnek nincs teendője.)


Tanácsot kérne egészségügyi témában (pl. lelet értelmezése vagy orvosi vizsgálat kapcsán)?

A biztosított/társbiztosított felhívja az ellátásszervező (Teladoc) asszisztencia vonalát egészségügyi kérdésével.

Telefon: +36 1 461 1559 (nem emelt díjas, hívható: minden nap 0.00-24.00)

Hogyan mondható le az egészségbiztosítás?

A Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag bármikor lemondható:

  • az OTP Portálok oldalon (regisztráció nélkül is az Ügyintézés/Biztosítás lemondása menüpontban az üzletág (OTP Egészségpénztár) és a szerepkör (Magánszemély) kiválasztását követően),
  • vagy a Lemondó nyilatkozat Pénztárhoz történő benyújtásával (e-mailben, postai úton vagy a Pénztár ügyfélszolgálatán),
Lemondási kérelem beérkezése a Pénztárhoz:Biztosítási díj levonása az egyéni számláról:
Tárgyhó 15-ig:A tárgyhavi biztosítási díj kerül levonásra az egyéni számlájáról.
Tárgyhó 15-e után:Tárgyhó 15-ig beérkezett lemondás esetén a tárgyhavi biztosítási díj levonásra kerül az egyéni számlájáról.

Mikor szűnik meg a Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag?

Díjrendezetlenség esetén – ha az egyéni számlán 2 hónapon keresztül nem áll rendelkezésre a csomag díjának fedezete:

  • automatikusan megszűnik a biztosítás a díjnemfizetés 61. napján
    (Ha egyéni számláján újra elérhető a csomag havi díjának összege, úgy automatikusan ismét biztosítottá válik, de a kockázatviselés kezdete újraindul.)

Lemondás esetén:

  • ha a tárgyhót megelőző hónap 15-ig beérkezik a Pénztárhoz a lemondó nyilatkozat vagy az OTP Portálon e dátumig lemondja biztosítását, úgy a következő hónap 1-jétől megszűnik,
  • a lemondási nyilatkozat beérkezése után egészségügyi ellátás már nem vehető igénybe.

További esetek:

  • egészségpénztári tagsági jogviszony megszűnése esetén
  • biztosított halála esetén
  • 75. életév betöltése okán
  • biztosított 100 százalékos rokkantsága vagy egészségkárosodása esetén
  • társbiztosított esetén, ha a pénztártag biztosítási jogviszonya megszűnik
  • a csoportos egészségbiztosítási keretszerződés megszűnése esetén

A Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag mellé – igény esetén – opcionális, exkluzív egészségbiztosítási csomagokat is köthet, melyek keretében magasabb minőségű egészségügyi szolgáltatásban részesülhet.

A tájékoztatás nem teljes körű. Kérjük, igénybevétel előtt tájékozódjon a Szerződési feltételek és Ügyféltájékoztató dokumentumból.

Gyakran ismételt kérdések

Szolgáltatások, ellátás

Mert megbetegedés, panasz esetén:

  1. Teljeskörű ellátásszervezésben részesülhet: a szolgáltatásszervező szolgáltatást ajánl Önnek és igény esetén időpontot foglal a legjobb szakorvosok egyikéhez (akkor is, ha a biztosítás nem terjed ki a vizsgálatra).
    Ha nincs orvos ismerőse, megnyugodhat, hiszen jó szakemberhez kerül és színvonalas egészségügyi ellátásban részesül
  2. Néhány napon belül igénybe veheti az ellátást: az ellátásszervező akár 5 (nagyértékű diagnosztikai vizsgálatok esetében akár 10) munkanapon belüli időpontot foglal Önnek magán-egészségügyi partneréhez, bármely járóbetegellátásra.
    A hosszú várólistának, várakozási időnek vége!
  3. Éjjel-nappal hívható orvosi call center tanácsaira is támaszkodhat: olyan egészségügyi kérdésekben is fordulhat gyakorló orvosokhoz, mint a leletek, laboreredmények értelmezése, gyógyszerek alkalmazhatósága, tünetek, orvosi vizsgálatok, valamint egészségmegőrzés kapcsán.
    Hiteles forrásból tájékozódhat és megtakaríthatja az orvosnál várakozással töltött órákat.
  4. Értékes ellátásokban részesülhet: egynapos sebészeti ellátás 200 000 Ft keretösszeg erejéig, nagyértékű képalkotó diagnosztika 300 000 Ft keretösszegig, és kritikus betegség diagnosztizálása esetén megnyíló 1 millió forintos költségkeret (utóbbi bármely panasz kezelésére felhasználható).
  5. Jelképes összegért veheti igénybe a Hello Egészség Bázis csomag minőségi egészségügyi szolgáltatásait: havi 119 forintért.
    Aki eddig anyagi okokból nem kötött egészségbiztosítást, most színvonalas ellátásban részesülhet komolyabb betegség esetén, éves szinten mindössze 1428 forintért.
  6. Színvonalas ellátásban részesülhet Ön és társbiztosítottnak bejelentett közeli hozzátartozója is.
    Családtagjai egészségbiztosításáról szintén mindössze személyenként havi 119 forintért gondoskodhat.
SZOLGÁLTATÁSKERETÖSSZEG/ÉV*
Teljeskörű ellátásszervezés telefonon 
Orvosi Call Center és online tanácsadás 
Egynapos sebészet
(A Bázis biztosítás szerződési feltételek 3. számú mellékletében szereplő műtétekre vonatkozik, valamint a kapcsolódó költségekre: szükséges gyógyszerek, vérkészítmény, implantátum, egyszerhasználatos eszközök, kórházi hotelszolgáltatás.)
200 000 Ft
Nagyértékű diagnosztika
(CT, MR, PET CT, Cardio CT – szakorvosi javaslat alapján.)
300 000 Ft
(40 000 Ft/vizsgálat)
Újonnan kialakult kritikus betegség diagnosztizálása, ellátása esetén igénybe vehető költségkeret – egészségügyi szolgáltatások értékének megtérítésére:
- szívinfarktus
- egyéb súlyos koszorúér betegség
- rosszindulatú daganatos megbetegedés
- agyi érkatasztrófa
- vakság
- süketség
- beszédképesség elvesztése
- előrehaladott bőrkérgesedés
- szisztémás lupus erythematosus
- csontvelő-elégtelenség
- végállapotú tüdőbetegség
- krónikus veseelégtelenség
- kóma
- szklerózis multiplex
- Parkinson kór
- Alzheimer kór
- agyvelőgyulladás
- bakteriális agyhártyagyulladás
- aortaműtét
- szívbillentyűműtét
- koponya megnyitásával járó műtét
- szervátültetés
- nagyfokú égés esetén.
1 000 000 Ft

* A keretösszeg csökken a 65-74 éves pénztártagok esetében. Kérjük, a részletekről tájékozódjon az Ügyféltájékoztatóban.

A Hello Egészség Bázis egészségbiztosítási csomag ellátásait 2019. november 1-től vehetik igénybe a biztosításra jogosult pénztártagok.

Azon azonosított pénztártagok, akik 2019. november 1. után töltik fel egyenlegüket a biztosítás díjával (+ működési költség) már azon hónap első napjától élhetnek a biztosítás lehetőségével, amelyet megelőző hónap 15. napján elérhető a tag egyéni számláján a biztosítás díja.

Új, már azonosított pénztártagok azon hónap első napjától vehetik igénybe a biztosítás szolgáltatásait, amelyet megelőző hónap 15-éig beérkezik a Pénztárhoz a biztosítás díja a pénztártag egyéni számlájára (a biztosítás díjának levonását megelőzően a belépési díj, a kártyadíj, és a működési költségek is levonásra kerülnek).

Novembertől a Teladoc asszisztencia vonalán keresztül (+36 1 461 1559) érdeklődhet, hogy kiterjed-e egészségbiztosítása az igénybe venni kívánt szolgáltatásra.

A szolgáltatások a Teladoc – minden szakterületet lefedő – partnerhálózatánál vehetők igénybe, a legnagyobb hazai egészségügyi magánszolgáltatóknál:

  • az ország minden megyéjében
  • 60 településen
  • több mint 400 intézményben.

Partnerhálózat térképe

További információk


Ha kérdése van, hívja ügyfélszolgálatunkat

Az alábbi időpontokban hívható:
hétfő-péntek7:30-20:00

Elérés átmenetileg

Személyes ügyfélszolgálatunkon szünetel az ügyfélfogadás határozatlan időre. Ügyfélszolgálatos kollégáink jelenleg online és telefonon állnak rendelkezésére:
- telefonon,
- e-mailben,
- vagy chat-en keresztül,
- emellett javasolt az
 online ügyintézés.

Kérjük, számlái benyújtását ütemezze későbbi, járvány utáni időszakra. Egészsége megőrzéséért átmenetileg otthon gyűjtse számláit. Halaszthatatlan vásárlás esetén válassza inkább az egészségpénztári kártyával történő fizetést, hiszen a biztonságosabb fizetés mellett ez esetben a számlát sem kell benyújtania.
(A számlák leadása jelenleg korlátozottan lehetséges:
- rövidített nyitvatartási időben érhető el az ügyfélszolgálat címén kihelyezett számlagyűjtő doboz - zárva tartás esetén nem elérhető -, vagy
- postai úton.)


A Pénztár felkészült és megelőző intézkedéseket vezet be a koronavírussal kapcsolatos helyzet kezelésére. A Pénztár a zavartalan ügymenet biztosítására törekszik.

Köszönjük együttműködését!

Cím:
1133 Budapest, Váci út 80. (OTP Bank fiók)
Levelezési cím:
1369 Budapest 5. Pf. 362
Nyitvatartás:
Itt ellenőrizhető.
E-mail cím:
info@otpep.hu
Bankszámlaszám:
11703006-20411440